וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "מוקדם לדבר על המקום הראשון בעולם"

הסרבי, שזכה במיאמי אחרי ניצחון גדול על נדאל, הצטנע למרות מאזנו המושלם השנה: "רפא בלי ספק השחקן הטוב בעולם כיום"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

נובאק דג'וקוביץ' הוא נכון לימים אלו הטניסאי הטוב בעולם. הסרבי המשיך להדהים אחרי שזכה בטורניר המאסטרס במיאמי, כשגבר בגמר על רפאל נדאל 6:4, 3:6, 6:7 והעלה את מאזנו השנה בסבב המקצועני ל-0:24. זה היה ניצחונו השני ברציפות של דג'וקוביץ' על נדאל השנה (הקודם היה לפני שבועיים בגמר אינדיאן וולס), זה היה התואר הרביעי שבו הוא זכה השנה, ובל נשכח שהוא גם ניצח את רוג'ר פדרר שלוש פעמים העונה. זה היה צעד מרשים מצד הסרבי בדרך למקום הראשון בעולם, למרות שהפער בינו לבין נדאל עדיין גדול ועונת החימר האהובה על הספרדי מתחילה כבר השבוע.

"זה אחד הניצחונות הצמודים והקשים שהיו לי, ניצחתי אלוף גדול כמו נדאל", אמר נולה אחרי זכייתו, "אני יודע שיש לי פתיחת עונה מצוינת. אני חושב שזה עדיין מוקדם לדבר על המקום הראשון בעולם, עדיין יש הפרש גדול בין נדאל לביני. נדאל הוא בלי ספק השחקן הטוב בעולם כיום".

"זאת רק תחילת העונה", המשיך דג'וקוביץ', "כדי להיות מספר 1 בעולם אהיה חייב לשמור על עקביות לאורך כל השנה. אנחנו יודעים שחימר זה המשטח של נדאל, אבל הניצחונות האלה נותנים לי ביטחון לקראת עונת החימר".

נדאל החמיא ליריבו, שהפך פיגור במערכה לניצחון גדול. "הוא ניצח שני טורנירים ברציפות, שני טורנירים מאוד גדולים ויש לו גראנד סלאם, אפשר לצפות שיהיה ראשון בעולם בעוד חודש וחצי או חודשיים, זה תלוי בתוצאות שלי על החימר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully