וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי לא שותף בניצחון סקרמנטו על יוטה

הישראלי צפה מהצד באוונס מפציץ 24, מוסר 10 אס' ומוליך את הקינגס ל-97:106 ביתי על הג'אז, שספגו הפסד שמיני רצוף

אחרי שני הפסדים רצופים לדנבר, סקרמנטו חזרה הלילה (בין ראשון לשני) לנצח, כשגברה בביתה על יוטה 97:106. בעקבות הניצחון שיפרו הקינגס את מאזנם ל-54:22, ואילו הג'אז יצפו בפלייאוף, כצפוי, בטלוויזיה, שכן אחרי שספגו הפסד שמיני רצוף, מאזנם עומד על 41:36, רחוק רחוק מהמקום השמיני במערב.

אחרי שעמרי כספי זכה לאשראי מחודש מהמאמן פול ווסטפאל, ושיחק מעט בשני המשחקים הקודמים, הליל הוא שוב יובש על הספסל ולא זכה לשניית משחק.

הקינגס פתחו היטב, עלו ליתרון 19:26 בתום הרבע הראשון והגדילו אותו ל-40:50 במחצית. ברבע השלישי המשחק היה נטול הגנות ויוטה הצליחה לצמק את הפער בנקודה, אולם לא הצליחה לערער את ביטחון הקינגס, ששמרו על יתרונם לאורך הרבע הרביעי.

טייריק אוונס הצטיין בקינגס עם 24 נקודות ו-10 אסיסטים, דמרקוס קאזינס (9 ריבאונדים) ופרנסיסקו גארסיה קלעו 17 כל אחד, מרכוס תורנטון הוסיף 15, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים.

יוטה המידרדרת קיבלה 21 נקודות ו-7 ריבאונדים מפול מילסאפ. קייל וויבר היה מצוין מהספסל עם שיא קריירה של 19 ב-7 מ-11 מהשדה, וגם הרוקי גורדון הייוורד קלע 19 ורשם שיא קריירה.

בתוך כך, עיריית אנהיים הצביעה פה אחד על מתן חבילה פיננסית בסך 75 מיליון דולר לקינגס, כדי לעודד אותם לעבור לעיר מדרום קליפורניה ולעזוב את סקרמנטו. עיריית אנהיים התחייבה גם לממן את מלוא עמלת ההעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully