וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטו זכתה באליפות פורטוגל

ניצחה 1:2 בליסבון את בנפיקה במשחק העונה וחגגה אליפות 25 בתולדותיה. הולק: "רוצים לסיים את הליגה ללא הפסד"

פורטו זכתה הלילה (ראשון) באליפות ה-25 בתולדותיה ועשתה את זה בסטייל. הקבוצה של אנדרה וילאש-בואש התארחה באצטדיון האור בליסבון אצל היריבה הגדולה בנפיקה, ניצחה אותה 1:2 וחגגה אל מול קהל עוין שנאלץ להיפרד מהתואר. בעקבות הניצחון יצרה פורטו פער בלתי מחיק של 16 נקודות מהאלופה היוצאת בנפיקה, כשלסיום העונה נותרו חמישה משחקים בלבד. כעת תנסה פורטו לשמור על מאזנה הנקי מהפסדים (23 ניצחונות מ-25 משחקים עד כה) ולהשוות את שיאה של בנפיקה מעונת 1972/3, שהייתה היחידה בתולדות הכדורגל הפורטוגלי שסיימה עונה ללא הפסד.

הקולומביאני המצוין פרדי גוארין העלה את פורטו ליתרון עם שער מזווית קשה כבר בדקה התשיעית. חאבייר סביולה איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-17, אבל הולק (21 שערי ליגה)הכריע את המשחק והעונה כולה עם פנדל לזכות פורטו בדקה ה-26. אוסקר קרדוסו הורחק משורות בנפיקה לקראת הסיום, והזדמנות אחרונה של ניקולאס גאיטן פגעה בקורה ונתנה את האות לחגיגות של האורחים. זו הפעם השנייה בהיסטוריה בה הדרקונים חוגגים אליפות במגרשה של בנפיקה, כשהקודמת הייתה לפני 71 שנים.

"התקשנו וסבלנו לא מעט, אבל עכשיו זה הזמן לחגוג", צהל בסיום השוער הלטון. "התואר הזה מאוד מיוחד, בעיקר בגלל שהשגנו אותו בבית של היריבים הגדולים שלנו. צריך להצדיע לקבוצה הזו". הולק הוסיף: "השגנו את הדבר הכי חשוב, אבל אנחנו לא יכולים לנוח. המטרה עכשיו היא לסיים את הליגה ללא הפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully