וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה איבדה יתרון והפסידה 2:1 ללה קורוניה

דודו אוואט ספג שני שערים מקבוצתו לשעבר, מאיורקה נבלמה בריאזור. סביליה גברה 1:3 על סראגוסה, אוסאסונה-אתלטיקו 3:2

אחרי שאתמול הדהימה ספורטינג חיחון את ריאל מדריד וברצלונה פתחה פער של שמונה נקודות בפסגת הטבלה עם ניצחון על ויאריאל, נמשך הערב (שבת) המחזור ה-30 בליגה הספרדית, כשבמרכזו עמדו מאבקי התחתית. מאיורקה של דודו אוואט שמטה יתרון בריאזור והפסידה 2:1 ללה קורוניה. גם סנטאנדר שיפרה עמדות בקרבות ההישרדות עם 1:2 מפתיע על אספניול. לבאנטה גברה על מלאגה 1:3, והרקולס נשארה בחיים עם 1:3 על סוסיאדד. בחלק העליון טיפסה סביליה המשתפרת עד המקום החמישי אחרי 1:3 ביתי על סראגוסה, ואתלטיקו מדריד התאוששה מההפסד בדרבי עם 3:2 באוסאסונה.

לה קורוניה - מאיורקה 1:2

קבוצתו של דודו אוואט חזרה לנצח במחזור הקודם, אבל הפגרה קטעה לה את המומנטום. השוער הישראלי פגש את חבריו לשעבר מגליסיה ונהנה משער נגיחה של פייר וובו בדקה ה-27, אבל במחצית השניה הקערה התהפכה. בדקה ה-55 מצא חואן קרלוס ואלרון את סיסקו בכדור עומק, והחלוץ עשה את העבודה באחד על אחד מול אוואט ומצא את הרשת. מאיורקה החלה להסתגר וקיוותה לחלץ לפחות נקודה, לפני שלסאד הטוניסאי כבש את שער הניצחון בדקה ה-67.

סביליה - סראגוסה 1:3

האנדלוסים שהתקדמו עד המקום השביעי בטבלה במחזור שעבר עם ניצחון מרשים במסטאייה זינקו עד המקום החמישי עם ניצחון ביתי קשה על האורחת מהתחתית. סביליה עלתה ליתרון ראשון מרגליו של דייגו פרוטי בדקה ה-43 אחרי בישול של חסוס נבאס, אבל סראגוסה, שמקפידה לנצח בבית ולהפסיד בחוץ לסירוגין בארבעת משחקיה האחרונים, מצאה את השוויון עם נגיחה של יירי יארוסיק הצ'כי שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-56 סחט מרטין קסארס פנדל אותו ניצל פרדי קאנוטה כדי לקבוע 1:2, ובתוספת הזמן סחט אלברו נגרדו פנדל נוסף, אותו כבר בעט בעצמו כדי להשלים את התוצאה.

אוסאסונה - אתלטיקו מדריד 3:2

שבועיים אחרי עוד הפסד כואב בדרבי, הקולצ'ונרוס התאוששו ושבו זמנית למקום השביעי. אוסאסונה הנלהבת רשמה שלושה ניצחונות רצופים לפני הפגרה ויצרה לעצמה פער של שש נקודות מהקו האדום, אבל הפעם היא נאלצה להישאר ללא נקודה. בדקה ה-31 המקומיים הוליכו משער של קיקה סולה, לפני שדייגו קוסטה פתח בהצגה הפרטית שלו עם השוויון בדקה ה-38, השלים מהפך פרטי בדקה ה-60 וחתם שלושער בדקה ה-63. ג'אבד נקונאם ריק צימק בפנדל בדקה ה-80.

אספניול - סנטאנדר 2:1

הקטלאנים הולכים ומאבדים גובה בצמרת עם הפסד רביעי בחמישה משחקים. הפעם הייתה זו סנטאנדר שניצלה את חוסר היציבות של אספניול וחיברה ניצחון שני ברציפות שהרחיק אותה מאיזור הסכנה. הפתיחה הייתה של המקומיים שהוליכו מפנדל מוצלח של פבלו אוסבאלדו בדקה ה-37, אבל גונזאלה קולסה איזן בדקה ה-50, והמהפך הושלם רבע שעה לסיום עם שער הניצחון של ג'ובאני דוס סנטוס.

סוסיאדד - הרקולס 3:1

עם נקודה בודדת מששת המחזורים האחרונים בהרקולס כבר עמדו להרים ידיים, אבל כשמנגד ניצבת יריבה עם חמישה הפסדים רצופים משלה, המשימה הופכת לאפשרית. חאבייר פורטיו פרץ את הסכר בדקה ה-70, ורויסטון דרנטה הוסיף צמד בזק (84 ו-89), לפני שדייגו איפראן רק צימק בפנדל למקומיים.

משחק נוסף:

לבאנטה - מאלגה 1:3
ללבאנטה: כריסטיאן סטואני 6 ו-71, רובן אסטרדה 9. למלאגה: סבסטיאן פרננדז 61.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully