וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי חזרה למקום השלישי

הסיטי הביסה את סנדרלנד 0:5 והחליפה שוב מקומות עם צ'לסי, לה יש משחק פחות. שער 19 לטבז. פולהאם-בלקפול 0:3

שני משחקים השלימו הערב (ראשון) את המחזור ה-31 בפרמיירליג כאשר במרכזי שבהם הביסה מנצ'סטר סיטי את סנדרלנד 0:5 וחזרה למקום השלישי על חשבונה של צ'לסי לה יש משחק פחות. במשחק השני גברה פולהאם על בלקפול 0:3 וסיבכה אותה עוד יותר בתחתית.

מנצ'סטר סיטי - סנדרלנד 0:5

אחרי שהפסידה לצ'לסי במחזור הקודם ואיבדה לה את המקום השלישי, מנצ'סטר סיטי חזרה לשם עם יתרון של נקודה על הקבוצה מלונדון, אלא שלצ'לסי עדיין יש משחק חסר. הפעם שחקניו של רוברטו מאנצ'יני סגרו עניין בשלב מוקדם של המשחק, כשבדקה התשיעית יאיא טורה שלח מסירה לאדם ג'ונסון שבעט פנימה ממרכז הרחבה. בדקה ה-14 פיליפ בארדסלי הכשיל את קרלוס טבז ברחבה. הארגנטינאי ניגש בעצמו לנקודה הלבנה כדי לבעוט לפינה הימנית ולחגוג את שער הליגה ה-19 שלו. בזכות השער הזה השתווה טבז לדימיטאר ברבאטוב בצמרת טבלת מלך השערים של הליגה.

אחרי שני שערים במחצית בסיטי הצליחו להכפיל ולהוסיף אפילו עוד שער במחצית השניה. תחילה היה זה דויד סילבה שקבע 0:3 בדקה ה-63. פטריק ויירה, שהחליף את אדם ג'ונסון בדקה ה-66 נהנה כעבור דקה בלבד מאסיסט של ג'וליאן לסקוט כדי לכבוש מקרוב ולקבוע 0:4. בדקה ה-73 יאיא טורה סיים מתפרצת נהדרת לסיטי כדי לקנח עם השער החמישי ולסגור את הבסטה.

פולהאם - בלקפול 0:3

לפולהאם: בובי זאמורה (23, 28), דיקסון אטוהו (72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully