וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הפסד דרמטי לנירנברג בקלן

אלמוג כהן שיחק 74 דקות בהרכב נירנברג, שספגה שער בתוספת הזמן ונוצחה 1:0. 1:1 בין וולפסבורג לפרנקפורט

אלמוג כהן ונירנברג פספסו הערב (ראשון) הזדמנות לעלות למקום החמישי, כשספגו שער דרמטי בתוך תוספת הזמן והפסידו 1:0 לקלן. נירנברג הגיעה אחרי ההפסד הביתי לוורדר ברמן, אבל הייתה עדיפה בחלקים רבים של המשחק, רק לא הצליחה למצוא את הרשת של מיכאל רנסינג ונענשה בסיום.

קלן, שעדיין נלחמת על חייה בליגה, ניסתה לכבוש בעיקר באמצעות בעיטות מרחוק, כשבצד השני גם אלמוג כהן ניסה זאת ללא הצלחה בדקה ה-38. שלוש דקות לאחר מכן הקשר הישראלי קיבל כרטיס צהוב, ובדקה ה-74 החליט המאמן להכניס במקומו את רוברט מאק. המארחים הגבירו את הלחץ לקראת הסיום, וזכו בכל הקופה כשמיליבוייה נובאקוביץ' מצא את הרשת מקרוב שתי דקות בתוך התוספת. נירנבג נותרה במקום השישי, קלן התקדמה ל-11.

וולפסבורג נותרה מתחת לקו האדום, כששוב לא הצליחה לנצח וסיימה את משחק התחתית בבית מול פרנקפורט ב-1:1. המחליף הקרואטי מריו מנדזוקיץ' הציל נקודה עבור הזאבים עם נגיחה בדקה ה-85 אחרי בישול של דייגו, ולמרות שוולפסבורג שיחקה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של ארנה פרידריך בדקה ה-71. את שער היתרון לזכות פרנקפורט הבקיע אלכסנדר מאייר בדקה ה-59. וולפסבורג במקום ה-18 עם 28 נקודות, בעוד לפרנקפורט ארבע נקודות יותר במקום ה-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully