וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: יפן לא תשתתף בקופה אמריקה

נשיא ההתאחדות הצהיר שהנבחרת, שהוזמנה להשתתף על תקן אורחת, לא תישא חלק בטורניר עקב האסון שפקד את המדינה

נשיא התאחדות הכדורגל היפנית ג'ונג'י אוגורה, אישר היום (שבת) באופן סופי כי נבחרת יפן לא תשתתף בקופה אמריקה בקיץ שתיערך בארגנטינה ב-2011. זאת לאור האסון שפקד את המדינה בחדוש שעבר.

ג'ונג'י ייסע בקרוב לארגנטינה להיוועד עם ראשי הטורניר כדי להסביר להם את הסיבה לאי השתתפותה של הנבחרת בטורניר, אליו היא הוזמנה כאורחת. "אני אסביר להם את המצב הנוכחי ביפן", אמר אוגורה. "הם מבינים שאנחנו צריכים לערוך שינויים בלוח הזמנים בליגה היפנית וייתכן שחלק מהמשחקים יהיו בחודש יולי, מתי שהטורניר הדרום אמריקאי ייערך".

הנבחרת של הסמוראים הכחולים הייתה, כאמור, אמורה להיות על תקן אורחת בטורניר, והיא הוגרלה לבית א' לצידן של המארחת ארגנטינה, בוליביה וקולומביה. כרגע, עדיין לא ידוע האם מארגני הטורניר יזמינו נבחרת אחרת כדי שתחליף את יפן או שמא יישארו עם 11 נבחרות בסך הכול באליפות ושלוש בבית א'.

ההתאחדות לכדורגל הדרום אמריקאית נוהגת להזמין ב-15 השנים האחרונות אורחות לטורניר הקופה אמריקה, אולם יפן, שהשתתפה כבר ב-1999, היא הנבחרת היחידה מחוץ ליבשת אמריקה ששיחקה באליפות. כמו כן מקסיקו הפכה למשתתפת קבועה וכן הוזמנו בעבר הונדורס, קוסטה ריקה וארצות הברית.

  • עוד באותו נושא:
  • נבחרת יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully