וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד לברדה ב-1:2 של גנק על לוקרן

הישראלי הפך פיגור לניצחון והוביל את קבוצתו למקום הראשון. 0:2 לויסלה קרקוב ומליקסון על יגלוניה, הפסד לנאתכו וקאזאן

איזה ערב ענק לאליניב ברדה. החלוץ הישראלי ממשיך לעשות חיל בליגה הבלגית, והערב (ראשון) הוביל במו רגליו את קבוצתו, גנק, אל המקום הראשון בליגה הבלגית עם צמד גדול ב-1:2 הביתי על לוקרן. דווקא האורחים היו אלה שעלו ליתרון לפני סיום המחצית משער של ניל דה פאו, אבל אז התעורר הישראלי לחיים. בדקה ה-74 הרים דה ברוין כדור אל הרחבה שגרמה לבלבול בהגנת האורחים, וברדה נגח מקרוב. בדקה ה-81 הושלם המהפך כשהישראלי ניצל הדיפה של שוער לוקרן אחרי בעיטה של דה ברוין כדי לכבוש את השני שלו ולסגור את הניצחון. בדרה עם 13 שערים במאזנו, בעוד גנק עולה אל המקום הראשון אחרי המשחק הראשון בפלייאוף אחרי הקיזוז בבלגיה.

מאור מליקסון היה שותף לניצחון גדול של ויסלה קרקוב, 0:2 במשחק העונה על יגלוניה ביאליסטוק במחזור ה-20 של הליגה הפולנית. בעקבות הניצחון הגדילה ויסלה את יתרונה בפסגה לשמונה נקודות, כשיריבתה סופרת כבר חמישה משחקים ללא ניצחון.

אנדרז' קירם הסלובני העלה את ויסלה ליתרון בדקה ה-26, והבולגרי צבטאן גנקוב כבש את השני בדקה ה-62. מליקסון, שהיווה כתובת לתיקולים רבים מצד שחקני יגלוניה, השלים 90 דקות והיה אחראי לכמה מצבים נוספים שחבריו לא הצליחו להפוך לשערים.

אחרי שחזר שמח ומאושר משני משחקיה של נבחרת ישראל, שב ביברס נאתכו להרכבה של רובין קאזאן, אך לא מנע את הפסד קבוצתו 1:0 לאנז'י מחצ'קאלה במחזור השלישי ברוסיה. נאתכו, שכמו ביום שלישי פגש מולו שוב את השוער הגאורגי נוקרי רבישווילי, השלים 90 דקות בין ה-11, אבל הקבוצה של קורבן ברדייב איבדה את המאזן המושלם ואת ההזדמנות לעלות למקום הראשון.

יאן הולנדה הצ'כי היה הראשון שכבש לרשת של קאזאן העונה, כשהכריע את המשחק כבר בדקה השביעית עבור אנז'י, בשורותיה הציג יכולת טובה רוברטו קרלוס הברזילאי. נאתכו הגיע למצב טוב בדקה ה-41, אלא שבמקום לבעוט לעבר השער בחר לחפש את המסירה ובזבז הזדמנות גדולה. קאזאן שיחקה טוב יותר במחצית השנייה, אבל לא הצליחה למצוא את השוויון ואנז'י חגגה ניצחון ראשון העונה.

* קפריסין: יובל שפונגין רשם 90 דקות בהרכבה של אומוניה ניקוסיה, שניצחה 0:1 את אנורתוזיס פמגוסטה בפתיחת הפלייאוף העליון של הליגה. אומוניה, בזכות שער ניצחון של לאנדרו בדקה ה-45, נמצאת במקום השני עם 53 נקודות, 12 פחות מהמוליכה אפואל ניקוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully