וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל הרצליה התקדמה למקום החמישי

הפתעת העונה הביסה 0:4 את הכח עמידר רמת גן החלשה. גם בני לוד לא ויתרה על הפלייאוף העליון, אחרי 0:3 על נצרת עילית

המחזור ה-28 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל הרצליה לא התחשבה בבכורה של סתיו אלימלך, הביסה 0:4 את הכח עמידר רמת גן ועלתה למקום החמישי בטבלה. גם בני לוד חולמת עדיין על הפלייאוף העליון, והיא ניצחה 0:3 את הפועל נצרת עילית כדי לצמק את הפער מהמקום השישי לשתי נקודות בלבד. קרב התחתית בין עירוני בת ים לעירוני ג'ת הסתיים ב-0:0.

הפועל הרצליה - הכח עמידר רמת גן 0:4

לא לבכורה כזו פילל סתיו אלימלך. הכח עמידר רמת גן, שניצחה רק פעם אחת ב-21 משחקיה הקודמים, קיוותה לפתוח דף חדש בעקבות המינוי הטרי, אך הובסה על ידי הפתעת העונה. ערן פוס העלה את הפועל הרצליה ליתרון בדקה ה-22, ובמחצית השנייה חבריו העבירו שלב במלאכת הפירוק. ניר ביטון כבש בדקה ה-64, עומר בוארון הוסיף שער משלו בדקה ה-84 וריף מסיקה השלים דקה לסיום. הפועל הרצליה עולה למקום החמישי עם 46 נקודות, שלוש פחות מהיריבה העירונית מכבי.

בני לוד - הפועל נצרת עילית 0:3

הקבוצה של סלימאן אזברגה עדיין לא הרימה ידיים במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון, וצימקה זמנית את הפער מהמקום השישי לשתי נקודות בלבד בזכות ניצחון קל על הפועל נצרת עילית שדווקא הייתה בכושר טוב לאחרונה. אחרי שסיימה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים ב-0:0 והציגה התקפה בעייתית, לוד מצאה הערב שלוש פעמים את הרשת. החלוץ הגאורגי אקקי מיקוצ'דזה כבש ראשון בפנדל בדקה ה-24 אחרי שבן תורג'מן האורח הורחק, רוביל סרסור שם את השני בדקה ה-60 ואגודה קאובינה חתם בתוספת הזמן.

עירוני בת ים - עירוני ג'ת 0:0

שתי קבוצות שתהיינה בפלייאוף התחתון, לא ממש הצליחו לשפר עמדות לקראת הקיזוז עם תיקו מאופס ומאכזב מאוד. עירוני בת ים המדורגת במקום ה-12 האריכה את רצף המשחקים ללא ניצחון שלה לשישה משחקים, בעוד עירוני ג'ת הלפני אחרונה השיגה תיקו שני רצוף וצימקה את הפער מהכח עמידר במקום ה-14 לנקודה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully