וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק עובדיה: "ניר ביטון מזכיר לי את דארן פלטשר"

מאמן אשדוד חילק מחמאה לקשר, והוסיף על השת"פ עם גרגורי: "פורה מתמיד". בקבוצה יחכו להסבריו של אמברוז

חיוכים רבים נראו הבוקר (ראשון) במועדון מ.ס אשדוד לאחר ניצחון החוץ 1:2 על הפועל רמת גן במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל, ששחרר לחץ רב שהצטבר בקבוצה שהתקרבה בשבועות האחרונים לתחתית הטבלה.

בצוות המקצועי החמיאו בעיקר לקשר הצעיר ניר ביטון שכבש צמד, לרחמים צ'קול ומשה אוחיון על משחקם הטוב. במועדון אף שמחו על ההחלטה להציב את אופיר מרציאנו בין הקורות. מה שהעיב מעט על שמחת הנעצחון היה אי הגעתו ארצה של הבלם הניגרי אפה אמברוז, שהיה אמור לנחות ביום שישי לאחר משחק נבחרתו, אולם מסיבה שאינה ברורה לא שב ונעדר מהמשחק בווינטר. בקבוצה ימתינו להסבריו של הבלם בטרם יעמידו אותו לוועדת משמעת פנימית.

"ניר ביטון יגיע לרמות הגבוהות ביותר והוא מזכיר לי את דארן פלטשר ממנצ'סטר יונייטד", כך התפייט המאמן איציק עובדיה. "זה בדיוק סוג המשחקים שרק התוצאה חשובה בהם. אני שמח שידענו לחזור מפיגור במשחק חוץ קשה לניצחון חשוב ושלוש נקודות יקרות מפז, בייחוד אחרי שאיבדנו נקודות חשובות מול מכבי חיפה והפועל תל אביב". המאמן נשאל גם על שיתוף הפעולה עם ג'ון גרגורי, וענה בלאקוניות: "פורה מתמיד".

באשדוד כבר מסתכלים קדימה ועובדיה הוסיף: "השחקנים גילו הרבה בגרות ומגיעות להם כל המחמאות, אבל אסור לנו להסתנוור מהניצחון וצריך להמשיך, לשחק ולחשוב כמו קבוצת תחתית שנלחמת על חייה. נתמודד ונילחם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully