וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי ת"א והוד השרון עלו ל-0:2 בחצי הגמר

הדאבליסטית והקבוצה מהשרון קרובות להעפיל לגמר הפלייאוף, לאחר שגברו על הפועל כפר סבא והפועל מטה אשר, בהתאמה

מכבי תל אביב ומכבי הוד השרון קרובות להשלים "סוויפ" בסדרת חצי גמר של הפלייאוף בכדורעף ולהעפיל לגמר. הדאבליסטית בשלוש השנים האחרונות ומחזיקת הגביע עלתה ל-0:2 בסדרה לאחר שניצחה באולם בר לב את הפועל כפר סבא 1:3 (22:25, 22:25, 25:23, 16:25).

מי שהיה מצוין במדי מכבי הוא מאוריסיו ארואה, שסיכם ערב מרשים עם 23 נקודות. מכבי ביצעה פחות טעויות בהתקפה וגם נהנתה מגנדי סוקולוב שהוסיף 12 נקודות.

"למרות הניצחון, מול קבוצה כמו כפר סבא זה לא גמור עד שזה לא ממש גמור", אמר מאמן מכבי תל אביב זוהר בר נצר, שהוסיף: "שיחקנו טוב יותר, נהנו מעבודה מוצלחת ליד הרשת, אבל נהיה חייבים לנצח כבר ביום שני בכדי להגיע לסדרת הגמר בדרך המהירה, אבל זה לא יהיה פשוט".

"הניצחונות שלנו העונה על מכבי תל אביב", אמר מאמן כפר סבא שגיא ברעם, "הם הישג גדול עבורנו, אבל מכבי תלויה בעצמה, היא פשוט קבוצה טובה יותר".

המשחק השלישי בסדרה ייערך ביום שני (19:30) בהדר יוסף ויועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

מכבי הוד השרון ב-0:2 על הפועל מטה אשר

גם מכבי הוד השרון התקרבה להופעה בסדרת הגמר לאחר ניצחון בנעמן על הפועל מטה אשר 1:3 (27:29, 25:21, 23:25, 20:25) במשחק מהנה, מרתק ולוהט שנמתח עד לשלבים המכריעים של המערכה הרביעית. הוד השרון מובילה 0:2 בסדרת חצי הגמר.

ההבדל הבולט היה משחק הרשת של אנשי מוסינזון. 34 כדורים הלכו מהקצב הראשון לאיתמר שטיין ויוחאי דדון שסיימו באחוזים נהדרים עם 23 נקודות לשניהם. ניהול התקפה נכון של מאוריסיו דה קונה שהעביר 30 כדורים אל אלי קליינשטיין (17 נקודות ) היה בסיס נוסף לניצחון.

"התכוננו למשחק האמצע של הוד השרון בימים האחרונים, אבל לצערי הם ניצלו את היתרון ברשת בכדי לנצח את המשחק", מאמן מטה אשר נעם כץ אחרי ההפסד. "החבר'ה הפגינו התלהבות והרבה אנרגיות חיוביות ואני מאוד מרוצה מכולם. השיפוט לדעתי היה שערורייתי וחבל שרמת שיפוט כה נמוכה מוצגת במשחק פלייאוף".

ניצחון ביום שני הקרוב במוסינזון (19:00) וסדרת הגמרעף תכיל יחד את שתי היריבות הגדולות ביותר של הכדורעף הישראלי בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully