וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: סנסוני, מאנצה ומרינקוביץ' יעזבו

3.4.2011 / 12:24

המהפכה בסגל הזרים תושלם בתום העונה. אוהדי נתניה טוענים: בן חיים ירק עלינו. גורם בהתאחדות מעריך: איציק לוזון יורחק לתקופה ארוכה

אוהדי מכבי נתניה טענו אתמול (שבת) לאחר המשחק בין הקבוצות (2:2) כי חלוץ מכבי פתח תקוה, טל בן חיים, ירק לעברם סמוך למחצית. האירוע לא נרשם בדוח המשחק, אך בנתניה גינו את האירוע וטענו כי היה מקום להרחיק את השחקן. בלם נתניה, ליאוניד קרופניק, אף סיפר לשחקנים בסיום המשחק כי בן חיים ניסה לחנוק אותו. שחקנים בפתח תקוה טענו כי אוהדי נתניה התגרו בשחקן במהלך המשחק. כזכור, האוהדים המקומיים התעמתו אתמול גם עם אלירן דנין שאמר לאחר המשחק: "המקללים לא שווים התייחסות".

כפי שפורסם אתמול, סבסטיאן סנסוני יעמוד לדין משמעתי לאחר שספג כרטיס אדום על פגיעה באחמד סבע. בפתח תקוה מתכוונים לקנוס את השחקן והוא צפוי להיכלל במסגרת התכנית למהפכה בסגל הזרים בתום העונה. בלי קשר, ייתכן ובהתאחדות לכדורגל יחליטו להרחיק את השחקן ליותר משני משחקים, בעקבות עבירה שניה העונה והעובדה שנהג באלימות של ממש כלפי סבע.

במסגרת המהפכה עליה פורסם בחודש שעבר, צפויה הקבוצה לשחרר שני זרים לפחות, אך כעת נראה שלפחות שלושה מתוך הארבעה יעזבו: סנסוני, נבוישה מרינקוביץ', שלא זוכה לקרדיט, והשוער איבאן מאנצה שיקבל הודעה על סיום ההתקשרות עוד לפני שהעונה תסתיים. גם ג'ו ביזרה יתבקש לקצץ בעלויות השכר שלו, אחרת יעזוב את הקבוצה.

אורי אוזן שנזקק אתמול ל-22 תפרים בראשו יהיה תחת מעקב הצוות הרפואי. עומר גולן יחזור השבוע להתאמן ובקבוצה מקווים שיוכל לשחק נגד מכבי תל אביב. מרואן קבהא קיבל הוראה לנוח ויעבור מחר מיפוי עצמות.

לפרדי דוד מצפה משוכה לא קלה בשני המחזורים הבאים. בשבוע הבא תארח הקבוצה את מכבי תל אביב החבולה ובעוד שבועיים תארח את בני יהודה. "צריך לקחת לפחות ארבע נקודות משני המשחקים כדי להבטיח מקום בפלייאוף העליון", אמר המאמן. "נקווה שכל הפצועים יעמדו לרשותנו. עומר גולן שחקן חשוב מאוד".

איציק לוזון יעמוד לדין בפעם השלישית מאז העונה שעברה

מי שעוד יעמוד לדין הוא חבר ההנהלה איציק לוזון, בטענה להתנהגות בלתי הולמת, אי ציות להוראת שופט והעלבת שופט המשחק. בהתאחדות סיפרו היום כי לוזון יעמוד בפעם השלישית מאז העונה שעברה לדין בגין העלבת שופט ובאחת הפעמים הורחק לארבעה חודשים.

גורמים משפטיים מעריכים כעת כי לוזון יורחק גם הפעם למספר משחקים. בפעם הראשונה הוא עמד לדין בדצמבר 2009, כשגם סעיף של אי ציות לשופט המשחק עלה בדיון ולכן הוא הורחק לארבעה חודשים. בפברואר השנה הוא עמד לדין בגין אותו סעיף והורחק לארבעה משחקים. "ברור שתהיה כאן הרחקה, השאלה לכמה זמן. את זה הדיינים יחליטו", אמר אותו גורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully