וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בסגל הזרים של מכבי פתח תקוה בעונה הבאה

13.3.2011 / 10:39

שניים או שלושה מהזרים יעזבו, ההנהלה תיכנס למשא ומתן עם אורי אוזן ואלירן דנין. לבקוביץ' ייבדק, חשש שייעדר עד הפלייאוף

במכבי פתח תקוה מתכננים מהפך בסגל הזרים לקראת העונה הבאה, כששניים או שלושה מהזרים יעזבו. הקשר הסרבי נבוישה מרינקוביץ' יתבקש לחפש קבוצה אחרת וגם השוער איבאן מאנצה, שמחזיק באופציה לעונה הבאה, לא ימשיך. אתמול נשמעו טענות קשות על היציאה הפזיזה של השוער שהביאה לשוויון של הפועל עכו (1:1 בסיום). "הוא קיבל לא מעט הזדמנויות ולא ניצל אותן", אמר גורם בקבוצה. "אי אפשר לדעת מה יהיה עם הפציעה של לבקוביץ', נקווה שנוכל לסמוך עליו לפחות עד סוף העונה".

לטענת שחקנים בקבוצה, הבלם ג'ו ביזארה מתכנן לעזוב בתום העונה, אך לא ברור עדיין לאן ואם זה יקרה, וכרגע רק סבסטיאן סנסוני, שאף הוא לא פתח אתמול בהרכב, עשוי להישאר. אם ביזארה אכן יעזוב, ניצן דמארי יהפוך לבלם המוביל בקבוצה משום שמורד מגמאדוב יודיע בתום העונה על פרישה והקבוצה תחפש בלם מוביל לצדו.

במועדון מתכוונים להיכנס למשא ומתן עם המגינים, אורי אוזן ואלירן דנין. לאוזן יוצע חוזה לעונה אחת, ייתכן שלדנין יוצע חוזה ארוך יותר, לשלוש שנים. הקשרים יוסי אופיר ורועי בקל, שמסיימים חוזה, צפויים להישאר. דני פרדה סיפר לשחקנים בקבוצה כי ינסה לצאת בעונה הבאה לבלגיה, באמצעות סוכנו דודו דהאן. לגבי מורד אבו ענזה, הנטיה היא לרכוש את כרטיסו מבני לוד ולהחתימו על חוזה ארוך טווח.

השוער רובי לבקוביץ' יעבור היום בדיקה מקיפה בנוגע למצב הברך שלו, פציעה שגרמה לו לצאת בשלב מוקדם של המשחק. לאור היכולת של מאנצה, בקבוצה חוששים שייעדר זמן רב. על פי ההערכה הראשונית, השחקן ייעדר מספר שבועות ונראה שלא יהיה כשיר לפני משחקי הפלייאוף.

למרבה הפלא, השיחה המרכזית בחדר ההלבשה של הקבוצה עוד לפני המשחק עסקה דווקא במשחק אחר, קריית שמונה מול מכבי תל אביב. שחקנים בקבוצה סיפרו כי אוזן הימר שמכבי תל אביב תובס, וצדק. "עכו לא הגיעה אתמול לשער, עלינו עליהם בכל פרמטר", התייחסו אמש בקבוצה לתיקו המאכזב באצטדיון גרין. "עכו הגיע למצב בודד בכדור חופשי וניצחה אותו. זה לא שונה מצורת המשחק שלהם מאז שעלו ליגה. אם טל בן חיים היה יותר מרוכז, יכול להיות שהמשחק הזה היה מסתיים בתבוסה". מאז העליה של עכו לליגה הבכירה, במאי 2009, פתח תקוה לא ניצחה אותה. המאזן: ניצחון אחד לעכו ושלוש תוצאות תיקו.

העובדה ששתי היריבות העירונית יארחו החל מהמחזור הקרוב ועד תום העונה פעמיים באותו אצטדיון (רמת גן), גרמה להתאחדות לכדורגל להפריד את מועדי המשחקים. מכבי פתח תקוה תארח בשבת את קריית שמונה (19:00) ומשחקה של הפועל פתח תקוה עבר ליום ראשון (18:00 בערב), אז היא תארח את בני יהודה. בעוד שבועיים צפויה ההתאחדות לקיים את המשחקים שוב בימים אחרים. מכבי תארח אז את מכבי תל אביב, וייתכן שהמשחק הזה יתקיים ביום ראשון או שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully