וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי תל אביב: "הזרים בורחים בכל משחק"

"פאביצ'ביץ' גומר אותנו כבר חודשיים, האריס משוטט במגרש ולרנגלוב לא אכפת מכלום". במועדון הצהוב מצאו את האשמים

מכבי תל אביב נמצאת באחד מהמשברים הכי גדולים שלה בשנים האחרונות האחרונות. אלו לא רק שלושת ההפסדים הרצופים, או ארבעת המשחקים ללא ניצחון, אלא בעיקר הצורה שבה נראים השחקנים על המגרש. מעבר לעובדה שהקבוצה כמעט ולא מגיעה למצבי הבקעה לאחרונה ומנגד סופגת שערים בקלות מרגיזה (יחס שערים 9:0 בשלושת המשחקים האחרונים, ר"ב), לעיתים נראה שחלק מהשחקנים פשוט איבדו את החשק לשחק ויש כאלה בקבוצה שאף הרחיקו לכת ואמרו כי כמה מהשחקנים פשוט לא מתאמצים.

הבעלים מיטש גולדהאר צפה אמש (שבת) במשחק ההפסד 2:0 לבני יהודה והתאכזב מאוד מהצורה בה נראתה הקבוצה על המגרש. המאמן מוטי איוניר המריא בלילה לטורונטו שבקנדה, כדי להיפגש עם גולדהאר, לפגישת עבודה שלפחות על פי גורמים במכבי, תוכננה מבעוד מועד. המאמן ידון עם הבוס על העונה הבאה, אך אין ספק שבעקבות שלושת ההפסדים האחרונים, גם התקופה הרעה שעוברת על הקבוצה תעלה.

איוניר מקבל גיבוי מלא מגולדהאר שמאמין בו מאוד ולמרות התוצאות האחרונות, בטוח שהוא האיש הראוי להוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה. המאמן מאוכזב ממספר גדול של שחקנים בקבוצה והוא צפוי לבקש מהבעלים אישור לשחרר כמה מהם, כולל כאלו שחתומים על חוזים כבדים לעונה הבאה. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה ספורט!, הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' צפוי להיות מוצב ברשימת ההעברות ולא ימשיך בעונה הבאה. המשחק החלש של פאביצ'ביץ' אתמול, ביחד עם הכרטיס האדום שספג אחרי נגיעת יד במרכז המגרש, החלישו עוד יותר את מעמדו שהיה רעוע ממילא בשבועות האחרונים. אלא שהמונטנגרי לא לבד.

גולדהאר יהיה מוכן לשאת בהוצאות השחרורים

כנראה שגם בחדר ההלבשה של הצהובים הדברים רחוקים מלהיות אידיאלים ואחד משחקני הקבוצה הפנה אמש אצבע מאשימה כלפי חלק מחבריו: "אף אחד לא רואה שהזרים שלנו בורחים בכל משחק? פאביצ'ביץ' גומר אותנו כבר חודשיים, מאז משחק בגביע נגד הפועל פתח תקוה. האריס משוטט במגרש ולרנגלוב פשוט לא אכפת מכלום. אני מקווה שגם המאמן שלנו רואה את הדברים האלה".

כפי שפורסם, ברשימת המועמדים לשחרור נמצאים גם דימיטאר רנגלוב, רוברטו קולאוטי, האריס מדוניאנין וג'יבריל סידיבה. בשבועות האחרונים נראה כי גם מעמדו של השוער לירן שטראובר התערער מאוד. איוניר מודע לעובדה שמרבית השחקנים שהוא רוצה לשחרר מחזיקים בחוזים לעונה הבאה ובמקרה שייחתכו, יצטרך הבעלים גולדהאר לשלם להם פיצוי כספי גדול. יחד עם זאת, ההערכה היא שלגולדהאר לא תהיה בעיה עקרונית לשלם את אותם כספים מכיוון שהוא מאמין שהשחקנים הם אלו שאשמים במצבה של הקבוצה.

במשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה בשבוע הבא, תחסר מכבי תל אביב את צמד הבלמים שלה אבי סטרול (צהובים) וסאבו פאביצ'ביץ' (אדום). מי שעוד ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים הוא הקשר גל אלברמן. הבלם ניבאלדו, שנכלל אתמול בסגל לראשונה מזה חודשיים וחצי, צפוי לפתוח בהרכב.

מנהל הקבוצה אבנר טוויטו יעמוד לדין בהתאחדות לכדורגל ביום רביעי הקרוב בטענה להעלבת השופט במשחק נגד בני יהודה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully