וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: חשש שאיבן גארידו גמר את העונה

הבלם הקולומביאני יעבור השבוע ניתוח נוסף בקרסולו. בלילי וראלי יחמיצו את הפועל ת"א. מנשה: "מקווה שתהיה המשכיות"

שמחה גדולה נרשמה בבני יהודה לאחר הנצחון הביתי 0:2 על מכבי תל אביב, שהקפיץ את הזהובים למקום החמישי בטבלה ונתן מקדמה קלה לקראת סיום הליגה הסדירה והמאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. בקבוצה ציינו את הנחישות וההקרבה שהפגינו כמעט כל שחקני הקבוצה. מי שקיבלו את מירב המחמאות היו צמד הבלמים, אביב חדד ודין מורי, וכן המגן איציק עזוז שעשו עבודה נפלאה בחלק האחורי וכמובן שני המצטיינים פיני בלילי וכובש הצמד פדרו גלבאן שהכריעו למעשה את המשחק.

בלילי, שנפגע במהלך המשחק באיזור הירך, נזדקק לתפרים בשל חור שנפער ברגלו כתוצאה מהתנגשות עם שוער מכבי תל אביב לירן שטראובר במחצית השניה. בלילי יחמיץ את המשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב בשל צבירת כרטיסים צהובים. גם המגן עוז ראלי יעדר מאותה סיבה. לעומתם ישוב לסגל לירוי צעירי שלא שיחק אמש וסיים לרצות עונש הרחקה בשל צהובים. הקשר חסן אבו זייד, שנטש את המשחק בשל כאבים בשריר הירך האחורי, יבדק היום כדי לוודא שאינו סובל מקרע.

על שמחת הנצחון העיבו הבשורות הפחות משמחות שמגיעות מכיוונו של הבלם הקולומביאני איבן גארידו, שככל הנראה גמר את העונה בעקבות הפציעה בקרסולו. גארידו לא מצליח להתאושש מהפציעה ויעבור השבוע ניתוח נוסף באיזור הקרסול. כזכור, הקולומביאני שבר את קרסולו לפני כשלושה חודשים וחצי ולאחרונה החל לסבול מכאבים עזים באיזור הקרסול. בצילומים שנעשו לו, לא נמצאו ממצאים כלשהם ונראה שהעצם התאחתה לחלוטין, אולם בכל זאת הוא המשיך לסבול מכאבים והערכות הן כי הוא כבר לא יוכל לחזור לשחק העונה.

אנשי הקבוצה חגגו אמש את יום הולדתו ה-54 של הבעלים חזי מגן ומיד בסיום המשחק הגיעו כל אנשי המועדון לאחת ממסעדות הדגים בבעלותו של מגן. מחר (שני) ימשיכו הזהובים את החגיגות בחתונתו של הבלם אביב חדד שיישא לאישה את בחירת ליבו שיר.

שלו מנשה: "כשכולם ביחד, בני יהודה מצליחה"

"לא חשבנו על תוצאה ספציפית, אבל האמנו שנוכל לבוא ולנצח", אמר הקשר שלו מנשה שפתח בהרכב אחרי תשעה משחקים רצופים בהם עלה כמחליף מהספסל. "אנחנו עובדים קשה וברוך השם זה הצליח לנו. אנחנו כבר מסתכלים על השבוע הבא על הפועל תל אביב וזה יהיה משחק לא פחות קשה. היו הרבה גורמים לניצחון שלנו נגד מכבי, גם עמידה על המגרש, גם מלחמה, רצון ואמונה וגם הביחד שלנו. הגענו בשיא המוטיבציה ואני חושב שבני יהודה כולה, כיד אחת, ניצחה את המשחק הזה", הוסיף הקשר.

מנשה כבר מסתכל לעבר המחזור הבא ואומר: "אנחנו באים לנצח כל משחק, בני יהודה היא קבוצה שהציבה לעצמה מטרה לנצח בכל משחק ובכל מגרש. הפועל תל אביב היא הדאבליסטית, קבוצה מצוינת בפני עצמה ונצטרך לבוא מרוכזים ומפוקסים. אנחנו עובדים קשה בכדי להצליח ואני מקווה שתהיה המשכיות ליכולת שלנו עד הפלייאוף ושהכל יסתדר בדיוק כמו שאנחנו רוצים ונהיה בסוף בפלייאוף העליון".

מנשה לא רווה נחת העונה בבני יהודה ועבר תקופות לא קלות בהן ישב רבות על הספסל. אמש הוא סוף סוף פתח בהרכב ונשאל על התחושות האישיות שלו: "עכשיו אני משחק ואני מעדיף שלא להתייחס למה שהיה. הפנים תמיד קדימה. מי שמכיר אותי יודע שגם אם אני משחק וגם אם לא אני תמיד זמין לרשות המאמן, בשיא הכוח ובשיא המוטיבציה ובשיא הרצון לטובת המועדון. אני שמח שחזרתי דווקא במשחק כזה גדול ונתנו לאוהדים שלנו סיבה טובה להיות שמחים בשבוע הקרוב. האוהדים נתנו תצוגת עידוד נפלאה, הם גם הגיעו במספרים יפים ועודדו לכל אורך המשחק, מגיע להם המון מילים טובות, כי הם רוצים בהצלחת המועדון. כשכולם יחד ביד אחת, השחקנים, ההנהלה האוהדים, אז בני יהודה מצליחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully