וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אפשר להגיד שהאליפות בלתי אפשרית"

מאמן ריאל מדריד סבור שהמאבק על התואר הגיע לסיומו, וייתכן שיטול סיכון עם רונאלדו הפצוע מול טוטנהאם בליגת האלופות

ריאל מדריד ספגה הערב (שבת) הערב הפסד סנסציוני, כשנוצחה 1:0 על ידי ספורטינג חיחון בסנטאיגו ברנבאו במסגרת המחזור ה-30 של הליגה הספרדית. במקום שהבלאנקוס ינצחו ויפעילו לחץ על ברצלונה, הם כשלו במאני-טיים ושוב נראה כי בארסה תזכה באליפות שלישית ברצף.

ריאל חסרה את מרסלו, צ'אבי אלונסו, קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו, אבל זה עדיין לא תירוץ מספק להפסד. המאזן הביתי המושלם של ריאל התקלקל, ובעיקר זה של ז'וזה מוריניו, שלא הפסיד משחק בית בכל קבוצותיו מאז ה-23 בפברואר 2002, כשאימן את פורטו ונוצח בידי ביירה מאר. רצף של יותר מתשע שנים הגיע לקיצו.

"מבחינה מתמטית, הליגה עדיין לא אבודה", אמר מוריניו בסיומו של המשחק, "אבל אם הפער יגדל מחמש לשמונה נקודות, אז אפשר להגיד שזה כבר בלתי אפשרי לסגור אותו. מזל זה חלק מהכדורגל, והיריב שלנו נהנה מכל המזל האפשרי הערב, בעוד שלנו לא הייתה טיפה ממנו". והפער אכן גדל...

מגן ריאל סרחיו ראמוס אמר בראיון לטלוויזיה: "איבדנו חלק גדול מהסיכוי שלנו לאליפות. אם אנחנו ריאליים, הרי שפחות או יותר נראה שלא נוכל לסגור את הפער. לא נותרו הרבה נקודות. אי אפשר להאשים את הקבוצה בשום צורה, בגלל שהכדור פשוט לא רצה להיכנס. זה כל כך עצוב להפסיד בגלל שהיו לנו כל כך הרבה הזדמנויות".

כנראה שבריאל מבינים כי חסרונו של רונאלדו גדול מדי, וייתכן שחרף פציעתו הוא ישחק במשחק הראשון במסגרת רבע גמר ליגת האלופות נגד טוטנהאם ביום שלישי הקרוב בברנבאו. מוריניו אמר תחילה כי רונאלדו לא יהיה כשיר, וכי הוא יחזור רק למשחק מול אתלטיק בילבאו, אולם ייתכן שהפורטוגלי ביצע פניית פרסה.

"אם כריסטיאנו ישחק, זה יהיה בגלל שהוא ואני לקחנו סיכון", אמר מוריניו. "הרופא אמר שהוא יהיה כשיר רק לבילבאו. ביום ראשון אדבר עם כל השחקנים הפצועים ואחליט אם לקחת סיכון". מי שייעדרו מהמשחק עוד הם קארים בנזמה ומרסלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully