וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה והגדילה את יתרונה לשבע נקודות

מוליכת הטבלה גברה בקלות 1:3 על קון ונהנתה ממעידה של ראן, שסיימה ב-0:0 עם אוקזר. 0:2 למונאקו על ארל-אביניון

גם פגרת הנבחרות לא עצרה את הדהירה של ליל בליגה הצרפתית. מוליכת הטבלה השיגה הערב (שבת) ניצחון רביעי ברציפות, כשגברה 1:3 על קון והגדילה את יתרונה בפסגה לשבע נקודות, לפחות עד המשחקים של מארסיי וליון מחר. ראן נותרה במקום השלישי בטבלה אחרי 0:0 ביתי מאכזב מול אוקזר. גם פריס סן ז'רמן לא הצליחה לכבוש וסיימה בתיקו מאופס עם לוריין.

ליל - קון 1:3

עם שלושה ניצחונות רצופים וכשאנשי הקבוצות היריבות כבר מכתירים אותה כאלופה החדשה, אירחה הערב מוליכת הטבלה את קון מהתחתית, שניצחה בסטאד מטרופול רק פעם אחת, לפני 20 שנה. רודי גרסיה, שהצטרף לכמה משחקניו והאריך את חוזהו בליל עד 2014, נהנה מערב נהדר יחד עם הקהל שכבר מריח את האליפות. ליל שיחקה מצוין והגיעה לאינספור מצבים, וגם החמצת פנדל של יוהאן קבאיי לא הבהילה אותה. הקמרוני אורליין שג'ו נגח את הראשון בדקה ה-30, ילד הפלא אדן הזארד הכפיל בדקה ה-61 ומוסא סו חגג את ה-20 שלו העונה בדקה ה-73. יוסף על עראבי צימק בדקה ה-85.

ראן - אוקזר 0:0

ללא ויקטור הוגו מונטאניו המורחק ויאסין ברהימי הפצוע, ראן קיוותה לשמור על עצמה במאבק האליפות אחרי ההפסד למארסיי והתיקו בליון, אך נתקלה בהגנה הנחושה של אוקזר והשיגה רק נקודה. אוקזר, שנלחמת על חייה בליגה, ניצחה את ראן בשלושת המפגשים הקודמים ביניהן, אבל הפעם באה לשחק על תיקו ועשתה את שלה כדי להישאר מעל הקו האדום, במשחק בו נבעטה רק בעיטה אחת למסגרת.

ארל-אביניון - מונאקו 2:0

הקבוצה מהנסיכות צימקה את הפער מחוף מבטחים לנקודה אחת בלבד, בזכות הרחקה של גרגורי לורנזי המקומי ששינתה את המשחק כבר בדקה השנייה. בנג'מין מוקאנגו כבש מקרוב בדקה ה-29 והעלה את מונאקו ליתרון, כשהקוריאני צ'ו יונג פארק הכפיל את התוצאה בדקה ה-66. ארל-אביניון כבר עורכת משחקי פרידה מהליגה, מונאקו תקווה לא להצטרף אליה לליגה השנייה.

משחקים נוספים:

סושו - ברסט 1:2
לסושו: ריאד בודבוז (7 בפנדל), אידיי בראון (90). לברסט: ברונו גרוז'י (62 בפנדל)

טולוז - מונפלייה 1:0
למונפלייה: סולימאן קמארה (75)

פריס סן ז'רמן - לוריין 0:0

נאנסי - בורדו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully