וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה אזרנקה זכתה בטורניר מיאמי

המדורגת 8 בעולם ניצחה 1:6, 4:6 את מריה שראפובה והשלימה זכייה שנייה במיאמי ושישית בקריירה, לאחר 108 דקות

ויקטוריה אזרנקה בת ה-21, המדורגת במקום השמיני בעולם, הצליחה לזכות הערב (שבת) בטורניר מיאמי. הבלארוסית, שהציגה טורניר פשוט חלומי מבחינתה ונמצאת אולי בכושר הטוב בקריירה שלה, ניצחה 1:6, 4:6 את מריה שראפובה בגמר והשלימה זכייה שנייה אי פעם בטורניר לאחר שעשתה זאת ב-2009 לאחר שהביסה אז 3:6, 1:6 את סרינה וויליאמס. לאזרנקה, שהצליחה לדייק ב-69 אחוז מהסרבים הראשונים, זוהי זכייה שישית בטורניר מסבב ה-WTA אי פעם, לאחר שניצחה בקרב קולני במיוחד את הרוסיה, שסגרה טורניר מצוין מבחינתה.

אזרנקה פתחה את המשחק בצורה מצוינת. הבלארוסית הצליחה לשבור כבר במשחקון הראשון ולעלות ל-0:1. אך הרוסיה הצליחה לשבור מיד בחזרה ולאזן ל-1:1. מכאן התחילה הריצה האדירה של אזרנקה, ששברה בחזרה את שראפובה ועלתה ל-1:2 לאחר החטאה של שראפובה. הבלארוסית הצליחה לשמור על ההגשה ולעלות ל-1:3 לאחר עוד טעות לא מחויבת של שראפובה.

אזרנקה הצליחה לשבור שוב לאחר חבטת בקהנד מצוינת, שקבעה 1:4. אזרנקה הצליחה לשמור שוב על ההגשה ולשבור שוב בדרך ל-1:6 נפלא במערכה הראשונה. אזרנקה פתחה גם את המערכה השנייה בצורה נפלאה ועלתה כבר ל-0:4, אך שראפובה הצליחה להשיג שתי שבירות ולצמק ל-4:3. אלא שאז הצליחה אזרנקה להשיג שתי שבירות נוספות ולהישבר פעם אחת בלבד בדרך ל-4:6 במערכה השנייה ולזכייה בטורניר מיאמי.

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. Jeffrey M. Boan, AP
ניצחה בדרבי הקולניות. אזרנקה/AP, Jeffrey M. Boan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully