וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה גברה על הפועל ב"ש 0:1

אבוחצירא נעדר, עמאשה דאג (39) להמשיך את המומנטום של הלבנים, שקרובים למקום השלישי. הדרומיים ממשיכים לשקוע

בפעם האחרונה שעירוני קרית שמונה פגשה בהפועל באר שבע, היממו שחקניו של רן בן שמעון את אלה של ניר קלינגר עם 0:4 גדול בשמינית גמר גביע המדינה. הערב (שבת) קיוותה הקבוצה מבירת הנגב למחוק את החרפה ולשמור על תקוות הפלייאוף העליון שלה, אלא שלקבוצה המרעננת מהצפון היו תכניות אחרות לגמרי. זה אמנם היה פחות מוחץ ואטרקטיבי מהמפגש הקודם בין השתיים, אך לבן שמעון, שרשם הערב משחק רביעי רצוף ללא הפסד, זה בוודאי לא ישנה. הקבוצה שלו ממשיכה להראות שהיא חזק בתמונת המקום השלישי.

מעט האוהדים שהטריחו את עצמם לאצטדיון בקרית שמונה לא זכו לכדורגל יוצא מהכלל הערב, אך גם בתוך המשחק הבינוני היו המארחים מהצפון עדיפים. שער בודד של ויאם עמאשה, שהשכיח לגמרי את חסרונו של שמעון אבוחצירא, למעשה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-39, ונדמה שקרית שמונה תגיע למפגש עם מכבי חיפה בשבוע הבא מוכנה לגמרי. מי יודע, החבר'ה האלה עוד עשויים להכריע את גורל האליפות בפלייאוף העליון, אותו הבטיחו באופן מעשי עם תום המשחק.

מנגד, המומנטום החלש של הפועל באר שבע נמשך, וכרגע נראה כי למרות הודעתה של אלונה ברקת על המשך העסקתו של ניר קלינגר גם בעונה הבאה, יש הרבה חוסר ביטחון וחוסר וודאות בקרב בירת הנגב. הערב בחר המאמן לפתוח עם חלוץ בודד - דובב גבאי, שהוחלף במחצית השניה על ידי ליאור אסולין - בעוד ערן לוי הושאר על הספסל 75 דקות. באר שבע נראתה חלשה, רשמה הפסד ליגה שני ברציפות, וכרגע הפלייאוף העליון נראה רחוק מאוד. גם מבחינת הטבלה, וגם מבחינת היכולת.

מהלך המשחק

דקה 15 - ויאם עמאשה הכניס כדור לאורי שטרית שהצטרף להתקפה, אך המגן פספס את ההזדמנות הראשונה במשחק.

דקה 39 - גול! ויאם עמאשה קיבל כדור עומק טוב, דהר באין מפריע כל הדרך עד שנותר מול מול אוהד כהן, ומול שוער באר שבע לא התבלבל וגלגל פנימה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 50 - לאחר ערבוביה ברחבה קיבל עדי אלישע הזדמנות גדולה להכפיל את התוצאה מקרוב, אך אוהד כהן הדף את הבעיטה.

דקה 66 - קלינגר נותר עם חלוץ בודד ומוריד את דובב גבאי לספסל לטובת ליאור אסולין.

דקה 75 - איברהים עבדול ראזאק פינה את מקומו לערן לוי.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית (תומר ברוקס, 68), בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, ברק בדש, ויאם עמאשה (אופיר חמו, 89).

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ריאן אדלי, איברהים עבדול ראזאק (ערן לוי, 75), דוד רביבו (יחיאל צגאי, 59), סיראז' נאסר, דובב גבאי (ליאור אסולין, 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully