וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון ניצחה את בית"ר ירושלים 1:2

אריק גאוו כבש צמד והעניק להפועל אשקלון ניצחון ראשון אחרי חודשיים וחצי, 1:2 על בית"ר ירושלים. עזריאל רק איזן זמנית

הפועל אשקלון השיגה הערב (שבת) ניצחון מפתיע 1:2 על בית"ר ירושלים והצליחה לעלות לפחות זמנית מעל לקו האדום, כשהיא חולפת על פני בני סכנין שתשחק רק מחר נגד הפועל חיפה. אלי מחפוד, שהצעיד את אשקלון לניצחון במשחקו השני בקבוצה, נהנה מצמד של אריק גאוו בדקות 5 ו-48 והתגבר על המחצות שני פנדלים, כשחן עזריאל משווה זמנית בדקה ה-45. אם בית"ר עוד חלמה על מקום בפלייאוף האמצעי, הרי שאחרי היום וכשנותרו שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, נראה שרוני לוי ושחקניו ישחקו בפלייאוף התחתון וינסו שלא להסתבך במאבקים נגד הירידה אחרי הקיזוז.

אריק גאוו שחקן הפועל אשקלון עם שניר גואטה. קובי אליהו
צמד יקר. גאוו משמאל, עם שניר גואטה/קובי אליהו

בית"ר הגיעה למשחק הערב אחרי שלושה משחקים ברציפות ללא הפסד וללא ספיגת שער, ועם חלומות על מקום בפלייאוף העליון. אשקלון לעומתה, לא טעמה ניצחון מאז אמצע ינואר והגיעה אחרי שמונה הפסדים ברציפות ויותר מדי כותרות שליליות בכיכובו של הבעלים פרוספר אזגי. הכל הצביע על ניצחון של בית"ר ירושלים, אבל הערב הכיוון מעט השתנה.

אלי מחפוד נתן את המפתחות במרכז המגרש למחמוד עבאס ועל המהירות והעוקצניות בחוד היה מופקד אריק גאוו, שכבש בצמד. הגנאי כבש בנגיחה כבר בדקה החמישית, אבל מאוחר יותר בית"ר ירושלים השתלטה על המגרש, עמית בן שושן בעט למשקוף ועידן טל ספק הוכשל ברחבה, אבל לא זכה לשריקה וזעם על השופט אסף קינן. כעבור מספר דקות קינן כבר שרק לפנדל, אבל בצד השני. אשקלון הייתה יכולה להכפיל את היתרון, אבל אריאל הרוש הדף את הפנדל של עבאס. שתי דקות עברו ובית"ר סופסוף קיבלה שריקה ברחבת היריבה. חן עזריאל הראה לעבאס איך לעשות זאת נכון ורגע לפני המחצית קבע 1:1.

שלוש דקות בתוך המחצית השנייה והיתרון שוב של המארחת, ושוב זה גאוו, הפעם עם בעיטה מקרוב אחרי ערבוביה ברחבה. רוני לוי היה נחוש להשיג שוויון והכניס את אבירם ברוכיאן וסמואל יבואה במקום הרווה קאז'ה ועמית בן שושן. בית"ר לחצה במטרה להשיג את השוויון וחן עזריאל מצא את המשקוף של אהורלו בפעם השנייה במשחק, אבל הקבוצה מהבירה לא הצליחה להשוות. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן היא ספגה עונש נוסף כשעזריאל הורחק אחרי עבירה בתוך הרחבה על שניר גואטה. האחרון אמנם בעט את הפנדל מעל המשקוף, אבל זה לא מנע מאשקלון ניצחון חשוב.

שוער בית"ר ירושלים, אריאל הרוש, עוצר פנדל של מחמוד עבאס מהפועל אשקלון. קובי אליהו
לא הספיק. הרוש עוצר את הפנדל של עבאס/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 5: גול! מחמוד עבאס פרץ בצד ימין והגביה לרחבה, אריק גאוו הגיע ראשון לכדור ונגח פנימה. 0:1 להפועל אשקלון.

16: שניר גואטה התגבר על ראובן ומישאלוב באגף השמאלי ובעט לשער, הרוש הדף לקרן.

דקה 23: אשקלון יצאה למתפרצת, גאוו קיבל את הכדור במצב טוב ויכול היה להשלים צמד, אבל בעט חלש ולא טוב.

דקה 26: בן שושן קיבל כדור בתוך הרחבה, אבל הבעיטה שלו ננעצה במשקוף. הזדמנות טובה לבית"ר, שלא מצליחה להשוות.

דקה 34: טל העביר כדור טוב לשי חדד שהגיע למצב של אחד על אחד מול אהורלו, אבל בעט סמוך לקורה והחוצה.

דקה 42: פילקוביץ' הוכשל ברחבה, אסף קינן הצביע על הנקודה הלבנה. מחמוד עבאס ניגש לבעוט, אבל אריאל הרוש הדף. אשקלון הוציאה כדור קרן קצר ועבאס כמעט כיפר על ההחצה עם בעיטה לחיבורים, אבל הרוש התעופף והדף לקרן.

דקה 45: גול! גונזאלס הוכשל ברחבה, קינן הצביע על הנקודה הלבנה ולעומת עבאס בצד השני, עזריאל עשה את זה כמו שצריך. 1:1.

דקה 48: גול! יברויאן מסר לעבאס בתוך הרחבה, זה מצא את גאוו ברחבת ה-5 וכל שנותר לאחרון זה לכבוש מקרוב. 1:2 לאשקלון.

דקה 71: ליאור ראובן העלה כדור מצד ימין, עזריאל בעט מהאוויר למשקוף והחוצה.

דקה 82: יבואה פרץ לרחבה ובעט, אבל אהורלו הדף לקרן. הכדור הגיע שוב לחלוץ הגנאי, אבל זה בעט מחמישה מטרים מעל המשקוף.

דקה 90+2: גאוו נשלח לאדח על אחד מול הרוש, אבל במקום לחתום סופית את המשחק, נהדף על ידי השוער לקרן.

דקה 90+4: אשקלון יצאה למתפרצת, חן עזריאל הכשיל את גואטה בתוך הרחבה וקיבל אדום. גואטה עצמו בעט, אבל שלח את הכדור מעל המשקוף.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, יניב אלול, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', אדיר טובול, אמייה טגה (רביד גזל, 46), מחמוד עבאס (אושרי גיטא, 65), שניר גואטה, אריק גאוו, איליה יברויאן (דניאל הדיימן, 81).

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן (סטיבן כהן, 80), כריסטיאן גונזאלס, משה מישאלוב, אבי ריקן, הרווה קאז'ה (אבירם ברוכיאן, 64), שי חדד, עידן טל, עמית בן שושן (סמואל יבואה, 64), חן עזריאל (הורחק 90+4), משה בן לולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully