וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס רודמן ייכנס להיכל התהילה

התולעת סיפר כי ביום שני שמו יוכרז בגמר טורניר המכללות ובאוגוסט הוא יקבל את הכבוד. נואה: "הוא היה הגיבור שלי"

דניס רודמן הודיע אתמול (שישי) כי הוא בדרך להיכנס להיכל התהילה. רודמן סיפר כי הוא עודכן ביום חמישי האחרון כי עליו להגיע ליוסטון ביום שני הקרוב, אז שמו יוכרז לפני משחק האליפות של טורניר המכללות NCAA. בין השאר הוא היה חלק מ-12 מועמדים, בהם ג'מאל וילקס, כריס מולין וראלף סמפסון. הטקס עצמו יתקיים בחודש אוגוסט.

את הבשורה הזו סיפק רודמן בניצחון של שיקגו הלילה 96:101 על דטרויט, כאשר הפורוורד המוחצן, שזכה בחמש אליפויות במדי דטרויט ושיקגו והוביל את הליגה בריבאונדים במשך שבע עונות ברציפות, סיפר כי הוא הופתע לראות שהקבוצה החליטה להפריש את החולצה מספר 10 שלו. "זו הפתעה עבורי שהמספר שלי מופרש", אמר. "אני מרגיש שאני לא ראוי לכך שהמספר שלי יופרש מכיוון שלא עשיתי כל מה שיכולתי כאן".

ג'ואקים נואה החמיא לרודמן, ואמר: "דניס תמיד היה כמו גיבור שלי. אני פשוט נרגש עבורו. הוא ראוי לכך". טום ת'יבודו, מאמן שיקגו, שאימן את רודמן במשך שנתיים באמצע שנות ה-90 כעוזר מאמן בספרס, הוסיף: "הוא שחקן חכם מאוד והוא לא אנוכי. הוא שחקן קבוצתי. כולם יודעים על ההגנה והריבאונדים שלו, אבל הוא היה גם מוסר נפלא. הוא יכול היה לקלוע כל זמן שהוא רצה. הוא היה ווינר ענק. קיבלתי כבוד גדול ממנו, הייתה לו קריירה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully