וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן הבקיע ב-1:4 של קרדיף על דרבי קאונטי

הבלם הישראלי נגח את שערו השני העונה בניצחון המרשים. כחלון כבש, אבל שרלרואה הפסידה והיא בדרך לליגה השנייה

דקל קינן המשיך את הכושר הטוב שלו ממשחק הנבחרת ביום שלישי הקודם, כאשר היום (שבת) הוא אף הבקיע במדי קבוצתו, קרדיף בניצחונה 1:4 במשחק הליגה על דרבי קאונטי במסגרת המחזור ה-39. ג'יי בות'רויד העלה את הקבוצה המארחת ליתרון בדקה השביעית בפנדל. בדקה ה-48 עלה קינן, שפתח והשלים 90 דקות, לכדור קרן ונגח את השני, פול קווין כבש את השלישי בדקה ה-56. פטר וויטינגהאם הוסיף בדקה ה-68. רובי סבאג' צימק את התוצאה בדקת הסיום בפנדל. קרדיף, המתמודדת על העליה לפרמיירליג, העלה את מניין נקודותיה ל-69 נקודות.

* שעתיים בלבד לפני משחקן של אינברנס וסלטיק במסגרת הליגה הסקוטית, הוחלט על דחייתו של המשחק בשל תנאי המגרש, שנותר ספוג מים בגלל הגשמים הכבדים שיורדים בסקוטלנד. בדיקת המגרש שנערכה היום (שבת) באצטדיון קלדוניאן, מגרשה הביתי של אינברנס, הביאה לפסיקה בעניין.

המשחק בין סלטיק נגד אינברנס נדחה בשל משטח מוצף", נמסר על ידי סלטיק. "המשחק תוכנן ל-14:00 בצהריים באצטדיון קלדוניאן, אבל גשם כבד שירד הלילה השפיע על המגרש. בעקבות בדיקת המגרש, המשחק נדחה. עדיין לא נמסר על מועד חלופי". המשחק הזה הוא סוג של דרבי ישראלי, כאשר גיל בלומנשטיין, שלא זוכה לדקות משחק באינברנס, אמור היה לפגוש את בירם כיאל, שחזר מקמפיין הנבחרת.

* תמיר כחלון כבש את שערו השני העונה בבלגיה והוא העלה את שרלרואה ל-0:1 על אופן בפתיחת משחקי הפלייאוף נגד הירידה בבלגיה, אבל היריבה השלימה בהמשך מהפך וניצחה 2:3. לסדרה בין השתיים נותרו ארבעה משחקים וכרגע לאופן יש שש נקודות, ואילו לשרלרואה אין נקודות. כחלון שיחק הערב 90 דקות, כמו גם דודו ביטון ומתן אוחיון.

* קפריסין: אלקי לרנקה, אותה מאמן יצחק שום, השיגה ניצחון חוץ חשוב בפתיחה הפלייאוף התחתון, כשגברה 1:2 על ארמיס וחלפה על פניה בטבלה. חיים מגרלשווילי השלים 90 דקות בהרכבה של אלקי, ואף בישל את שער הניצחון בדקה ה-78 לקוסטדין באשוב הבולגרי, שכבש צמד במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully