וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולגר סטניסלבסקי: "אין הסברים לדברים כאלה"

מאמן סט. פאולי גינה את זריקת הכוס על הקוון במשחק שהופסק נגד שאלקה. מצלדר, גברנוביץ' וקלוגה בספק לקראת אינטר

גרמניה סוערת וגועשת בעקבות הפסקת המשחק אתמול (שישי) בין סט. פאולי לשאלקה. הקבוצה מגלזנקירשן כבר הוליכה 0:2 כאשר בדקה ה-88 זרק אוהד של סט. פאולי כוס בירה לעברו של הקוון, שנפגע. שניות לאחר מכן שופט המשחק שרק לסיום.

המקרה הזה הגיע לאחר שאוהדי הקבוצה המארחת איבדו את הסבלנות בעקבות הרחקת שני שחקני הקבוצה, כשז'אן פיליפ קלה (68) ופין בארטלס (79) בעבירה גסה מאוד, השאירו את סט. פאולי בתשעה שחקנים. במשחק עצמו ראול כבש בדקה ה-26 בנגיחה וג'וליאן דרקסלר המשיך כדור רוחב פנימה וכבש שער ראשון בליגה בדקה ה-67.

מנהלה הספורטיבי של סט. פאולי, הלמט שולטה, הרגיש צורך להתנצל על התנהגות האוהדים שהביאה לסיום המשחק עוד לפני סיומו. "היום זה לא יום טוב עבור סט פאולי, במיוחד בצירוף ההפסד", אמר. "אני מתנצל בפני עוזר השופט על ההתנהגות של המועדון". המנג'ר הולגר סטניסלבסקי הוסיף: "אין הסברים לזה. דברים כאלה לא צריכים לקרות באיצטדיוני כדורגל. אנחנו על הספסל צעקנו הרבה מאוד ויש תמיד אגרסיות על הדשא, אבל מי שזורק דברים מסכן אנשים אחרים. בשם קבוצת סט. פאולי אני רוצה להתנצל בפני הקוון".

מאמן שאלקה, רלף רנגניק, הסתפק בתגובה קצרה יותר, ואמר: "אני לא רוצה להגיד כלום. אף אחד לא צריך לדבר על האנשים האלה ולתת להם פומביות". קפטן שאלקה ושוערה המוכשר, מנואל נוייר, דווקא חושב שצריך לדבר על כך, ואמר: "אם הקוון נפגע ולא יכול היה להמשיך, אז הוא צדק בהפסקת המשחק". עדיין כמובן לא הוחלט כיצד המשחק יוכרע ואם בכלל הוא יחודש, כשסט. פאולי תצטרך לתת הסברים בפני בית הדין בגרמניה.

הבשורות הקשות באמת מבחינתה של שאלקה מגיעות דווקא לקראת משחק רבע גמר ליגת האלופות נגד אינטר באמצע השבוע, כאשר שלושה שחקנים שלה נמצאים בספק למשחק בעקבות פציעות שספגו אתמול. מדובר בכריסטוף מצלדר, מריו גברנוביץ' ופייר קלוגה. מצלדר שבר את האף שלו ועשוי לשחק נגד אלופת אירופה עם מסיכה, אבל פציעתו של גברנוביץ' נראית קשה יותר שכן הוא נפגע בקרסול. קלוגה עצמו נפצע בשריר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully