וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו שוב הפסידה לדנבר, נקודה לעמרי כספי

48 שעות אחרי שהפסידו לנאגטס, הקינגס נכנעו הפעם 99:90, כשהישראלי שיחק ארבע דקות בלבד. גרסיה סיים עם 17 נקודות

48 שעות אחרי שהן נפגשו אצל הנאטגס, סקרמנטו ודנבר קבעו לדייט נוסף, כשגם הפעם (בין שישי לשבת) לקינגס לא היו ממש פתרונות ודנבר הייתה זו שהשיגה ניצחון נוסף 90:99. הקינגס, שעד המפגשים מול דנבר השיגו ארבעה ניצחונות רצופים, מידרדרים למאזן 54:21, בעוד הנאגטס משתפרים לכיוון 29:46 כשהם מדורגים במקום החמישי בטבלת המערב.

נציגנו הישראלי, עמרי כספי, ששיחק שלשום 12 דקות וקלע שתי נקודות, קיבל הפעם שליש מהכמות, כלומר ארבע דקות בלבד שבמהלכן הוא הספיק לקלוע נקודה אחת בלבד (0 מ-1 משתיים, 0 מ-1 משלוש, 1 מ-2 מהעונשין), כשבמהלכן הוא הספיק גם לחטוף פעם אחת את הכדור וגם לאבד אותו. בקיצור, רחוק ממה שהוא היה רוצה להשיג.

המשחק דווקא נפתח בשליטתה של סקרמנטו, שנהנהתה מדקות טובות של דמרקוס קאזינס, שהצעיד אותה ליתרון 21:28 בסוף הרבע הראשון. כריס אנדרסון שמר את דנבר במשחק ברבע השני, שבמהלכו הפער הצטמצם לשלוש בלבד (51:48). אלא שברבע השלישי היתרון עבר לנאגטס, שבשורותיה ארון אפללו סייע להגדיל את הפער בסוף הרבע ל-67:79. כספי נכנס למשחק כשנותרו 9:08 דקות לסיום, ובדקות שבהן שיחק סקרמנטו צמצמה ל-88:81, אבל דנבר סגרה את הסיפור בזכות יכולת טובה של ריימונד פלטון.

לא פחות משישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל דנבר, ובראשם פלטון, שסיים עם 17 נקודות. קניון מרטין הוסיף 14, ננה הילאריו קלע 12, אפללו 11 וג'יי אר סמית וכריס אנדרסן תרמו עשר כל אחד. אצל הקינגס שבעה שחקנים קלעו בדאבל פיגר. הבולט היה פרנסיסקו גרסיה (17 נקודות), אוונס הוסיף 13, מרכוס תורנטון, בנו אודריך וג'ייסון תומפסון סיימו עם 11 כל אחד, קאזינס וסמואל דלמבר 10 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully