וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: רפאל נדאל ניצח את רוג'ר פדרר ועלה לגמר

הספרדי ניצל משחק חלש מאוד של יריבו ודהר ל-3:6, 2:6 מדהים תוך שעה ועשרים. כעת הוא יחפש נקמה בגמר מול דג'וקוביץ'

התרגלתם אולי לראות את רוג'ר פדרר ורפאל נדאל בגמרים? במיאמי השניים נפגשו דווקא כבר בשלב חצי הגמר, אבל נראה שלפחות הדירוג לא ממש מטעה. רפאל נדאל גבר הלילה (בין שישי לשבת) על הפנומן השוויצרי 3:6, 2:6 ועלה על חשבונו לגמר הטורניר, שם יפגוש את הסרבי הבלתי עציר, נובאק דג'וקוביץ', שממשיך לשייט בסבב ולשמור על מאזן נקי מהפסדים.

אבל עוד לפני הסרבי, חיכה לנו קלאסיקו שהיה במעמד צד אחד בלבד. המדורג 1 בעולם, שעלה בעקבות הניצחון למאזן 8:15 על יריבו, שלט מהפתיחה בזכות טניס נפלא וניצל הגשות מצוינות שהקנו לו 16 מתוך ה-18 נקודות במערכה הראשונה, כאשר שתי שבירות שהשיג סידרו לו ניצחון 3:6.

במערכה השנייה ניצל נדאל החזרות רעות של פדרר, במיוחד מהפורהנד, והשיג שתי שבירות נוספות. פדרר, שעמד על 57 אחוזים בלבד בהגשה, נראה חסר אונים, ושתי נקודות השבירה שהיו לו לאורך המערכה השנייה הלכו לאיבוד, בעוד נדאל דהר לניצחון קל 2:6.

"אני חושב ששיחקתי משחק טוב מאוד, סולידי ורציני", הסביר נדאל את הפער. "במיוחד במערכה הראשונה אני חושב ששיחקתי מצוין. במערכה השנייה אני חושב שהוא שיחק רע. היו לו יותר טעויות מהרגיל. הוא ניסה לשחק על נקודות קצרות, ולכן אני חושב שהוא לא שיחק טוב במערכה הזו".

פדרר עצמו ניסה להסביר: "הוא שיחק חזק והיה טוב כשהוא היה צריך, בעוד שאני לא עשיתי את זה. זה מאכזב עבורי. אני לא חושב שהגשתי רע, אבל רפא שיחק טוב והחזיר הרבה מאוד כדורים. לא הייתי טוב הלילה מבחינה התקפית, וזה מסוג המקרים שאתה מפספס את כל ההזדמנויות לעשות משהו".

כעת פדרר יחל בהכנות לעונת החימר שלו וימשיך למונאקו. נדאל לעומתו יחפש נקמה בדג'וקוביץ', שניצח אותו בגמר אינדיאן וולס רק לפני שבועיים. במשחק שפתח את יום המשחקים הסרבי המשיך להוכיח שהוא בכושר נפלא אחרי שגבר על מי שהפך לאמריקאי הבכיר, מארדי פיש (15 בעולם) 3:6, 1:6. בהתחלה זה לא הלך קל לנולה, שהתקשה לשבור את יריבו, אך לבסוף הצליח בזכות משחק מדויק וסבלני. במערכה השנייה זה כבר הלך לסרבי קל יותר, והוא סיים את המשחק מבלי לשמוט מערכה.

היום יתקיים גמר הנשים בו תתמודדנה מריה שראפובה ו-ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית (8 בטורניר). הגמר ישודר ביום שבת בשעה 19:30 בערוץ יורוספורט.

* שחר פאר, שהודחה בטורניר היחידות במיאמי בסיבוב השני, הודחה הלילה גם מטורניר הזוגות. הישראלית, ששיתפה פעולה עם שואי פנג הסינית, הפסידה בחצי הגמר לדניאלה האנטוחובה ואגניישקה רדוואנסקה 6:2, 6:4 וסיימה סופית את דרכה בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully