וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אין לי ספק שסקוט פארקר הוא שחקן השנה"

מאמן ווסטהאם סבור שהתואר מגיע דווקא לקפטן שלו: "לא רואה מישהו טוב ממנו. הוא שחקן שנותן הכל, הוא מתאים לכל מערך"

גארת' בייל לוהט, דימיטאר ברבטוב כבר כבש 20 שערים העונה בפרמיירליג, קרלוס טבז מנהיג את מנצ'סטר סיטי עבורה כבש העונה 18 שערים, אבל אם תשאלו את מאמן ווסטהאם אברהם גרנט מי לדעתו שחקן העונה בפרמיירליג, הוא יצביע על הקפטן שלו סקוט פארקר.

"אין לי ספק בכלל שסקוט פארקר הוא שחקן השנה", אמר גרנט ל"דיילי מייל", אני לא רואה מישהו טוב ממנו. הוא שחקן שנותן הכל, הוא מתאים לכל מערך". החודש תכריז התאחדות שחקני הכדורגל המקצועניים (PFA) על שחקן השנה באנגליה, וגרנט משווק את פארקר. גרנט אמר כי לפארקר מגיע התואר לא רק בזכות יכולותיו במגרש, אלא גם בזכות התנהלותו מחוצה לו, כשהוא מנהיג את ווסטהאם באחת מעונותיה הקשות ביותר בפרמיירליג.

גרנט שומר על אופטימיות לפני משחק הבית של קבוצתו נגד מנצ'סטר יונייטד (שבת, 14:30, ספורט 1 ו-HD), ואף התייחס לטענתו של הקשר מארק נובל כי הפטישים יכולים להיאבק על מקום בליגה האירופית. "זה טוב שלשחקנים יש אמביציה, אבל עדיף שקודם נבטיח את ההישארות שלנו בליגה", אמר גרנט, "אנחנו צריכים גם לחשוב איך נהיה טובים יותר בעונה הבאה. אני מסכים עם מארק בדבר אחד - יש לנו קבוצה טובה ואנחנו יכולים להשתפר. בעונה הבאה אנחנו יכולים להיות יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully