וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נקבעו סדרות חצי הגמר

מכבי ראשל"צ ניצחה 29:30 את מכבי ת"א ותתמודד בסדרה מול הרצליה, הפועל ראשל"צ תפגוש את אס"א. רעננה ופ"ת ירדו

ליגת הכדוריד הרגילה אותנו לאחרונה לדרמות גדולות ומחזור הסיום בבית העליון היה הערב (שישי) המשך ישיר למשחקים הצמודים שראינו לכל אורכו. בסופו, נקבעו סדרות הפליאוף והביתיות: מכבי תל אביב עמדה לחולל הפתעה במשחק החוץ מול מכבי ראשון לציון, אבל האלופה, מחזיקת הגביע והמוליכה ניצחה לבסוף 29:30. מכבי ראשון לציון תפגוש בחצי גמר הפליאוף את בני הרצליה, שסיימה בתיקו 25:25 במשחק החוץ מול אס"א תל אביב. הפועל ראשון לציון, שניצחה 24:35 בקרית מוצקין, תתמודד בסדרת חצי הגמר מול אס"א. לשתי הראשוניות יש יתרון ביתיות בסדרות.

מכבי ראשל"צ - מכבי תל אביב 29:30 (17:15)

האלופה ומחזיקת הגביע, ללא גלעד מאור אבל עם שחר הבר על הקווים, הבטיחה לעצמה את המקום הראשון ואת הביתיות בסדרה מול בני הרצליה הרביעית. האורחת, בדיוק כמו בשבועות האחרונים, הגיעה משוחררת והציגה משחק מצוין. מכבי תל אביב ירדה עם יתרון של שני שערים בסיום המחצית הראשונה. גם במחצית השנייה נמשכה המגמה של המשחק הצמוד. ראשון השוותה ל-18:18, משם שער רדף שער עד שהמקומיים הצליחו לעלות ל-25:27. התל אביבים השוו ל-28:28 ארבע דקות לסיום מפנדל של נובאק בוסקוביץ'. אריאל רוזנטל קבע את תוצאת הסיום חצי דקה לבאזר. אלדר שיקלושי בן ה-21, שהחליף בשער את יוליאן סטראט בדקה ה-40, עצר זריקה של ואדים ויריץ' והביא לקבוצתו ניצחון. שחקנים בולטים נוספים באלופת הליגה הסדירה היו פיליפ מריאן (9 שערים), יוהן רושקה (6 שערים ו-8 אסיסטים) והקפטן יואב נאמן (5). נובאק בוסקוביץ' הוליך את מבקיעי ת"א עם 8 שערים. אוריאן ליפץ הוסיף 7.

אס"א תל אביב - בני הרצליה 25:25 (10:12)

המפגש היה צמוד מאוד במחצית הראשונה, ואחרי 20 דקות נרשם שוויון 8:8 ממנו המקומיים ביססו יתרון קטן בירידה למחצית. הקצב נמשך גם במחצית השנייה, עם מיני מהפכים רבים שמאפיינים את שתי הקבוצות העונה. הירבו לאס"א: ליעד אשכנזי 7, איציק חליפי 4, דן מירכוס, מאריו סאריץ' ועידו טוראל 3 כל אחד. הירבו להרצליה: יוני רוזנטל 5, דימה ינדוביצקי ועמית ויסלר 4 כ"א, תומר שמעוני 3.

מכבי קרית מוצקין - הפועל ראשון לציון 35:24 (15:13)

המקומיים סיימו אומנם במקום השישי, אבל גם במשחק האחרון הם נתנו פייט מצוין להפועל ראשל"צ כמו בחצי גמר גביע המדינה. האיכויות של הפועל באו לידי ביטוי ב-20 הדקות האחרונות, שבהם היו קשובים לתוצאות שהגיעו מבית מכבי ובמקביל הגדילו את ההפרש.

הבית התחתון

מחזור הסיום של הבית התחתון קבע כי א.ס רמת השרון וא.כ. נס ציונה מבטיחות לעצמן עונה נוספת בליגת הכדוריד, ואילו עירוני רחובות וקרית אונו ינסו את מזלן בצמד משחקים בפליאוף ההישרדות מול הפועל ראשל"צ ב' ומול מ.כ חולון, בהתאמה, מהליגה הלאומית. מכבי רעננה ועירוני פתח תקוה נפרדו הערב סופית ונשרו לליגת המשנה.

רמת השרון - רחובות 30:34 (15:17)

רמת השרון פתחה טוב יותר בזכות טלא דדה המצוין שכבש את 4 מ-8 השערים הראשונים של המארחת בעוצמות זריקה מרשימות. גנה קיגל בשני שערים רצופים שבר את הקצב, והעלה את רחובות ליתרון 8:9. עומר לוסטיג וטונדיי עבדול ראשיד (4 שערים גם הוא) החזירו את היתרון לרמת, אבל אלון זיו ואמי צ'וקוהאמיקה השיבו מיד בשערים משלהם. ההמשך היה קרב שערים אישי בין דדה לצ'וקוהאמיקה, ובדקה ה-24 נרשם שוויון 13:13, כשהניגרי של רמת השרון הגיע ל-7 שערים אישיים לעומת 6 של הניגרי הבכיר של רחובות. אסף פאר קבע את תוצאת המחצית 15:17. המחצית השנייה נפתחה במבול שערים של שתי הקבוצות. דדה בשערו התשיעי קבע 18:21 בדקה ה-36, אבל מאנדיי סט בשער ראשון, קיגל וצ'וקוהאמיקה ייצרו ריצה של 0:3 בדרך לשוויון 22:22 בדקה ה-40. משם רמת השרון השתלטה על הקצב בזכות דקות מצוינות של דדה שהגיע ל-13 שערים, עבדול ראשיד (8 שערים) ופאר המצוין (5 שערים), וההפרש של רמת השרון גדל. צ'וקוהאמיקה עוד צימק ל-33:30, אבל המילה האחרונה הייתה של עבדול ראשיד שקבע 30:34. עוד הבקיעו לרמת השרון: יאיר רוזנטל 4, עומר לוסטיג 2. הירבו לרחובות: אמי צ'וקואמיקה 8, אלון זיו וגנה קיגל 4.

נס ציונה - רעננה 26:30 (9:16)

המקומיים היו טובים ונחושים יותר לאורך כל המשחק להשיג את הניצחון, ולא להיות תלויים בתוצאה מרמת השרון, והם השיגו את המטרה. רעננה מנגד נפרדת מליגת הכדוריד. הרבו לכבוש לנס ציונה: ברק פריד 10, גיל כרמין 7, רועי ביטון 4. לרעננה: בר מוסרי ודני שצ'רבין 5 כ"א.

פתח תקוה - קרית אונו 32:30 (13:16)

בסיום המחצית התחושה הייתה כי פתח תקוה, שכבר ירדה לפני כן לליגה הלאומית, תשיג נקודות ראשונות, אבל זה לא קרה לבסוף. קרית אונו השיגה את הניצחון שיעניק לה קצת ביטחון לקראת מפגשי ההזדמנות האחרונה מול חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully