וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי פסקוואל: "אחרי ההפסד בבית, הפסקנו להאמין"

מאמן ברצלונה הודה כי ההתפרקות מול פנאתינייקוס החלה במשחק השני. אוברדוביץ': "שיחקנו יוצא מהכלל בכל המשחקים"

בעוד שבישראל התעסקו באופן כמעט בלעדי בהפעלתה הנהדרת של מכבי תל אביב בפיינל פור, כמעט ונשכחו שתי סדרות רבע הגמר האחרות שהסתיימו אמש (חמישי) ביורוליג. הבולטת שבהן היתה זו בין פנאתינייקוס וברצלונה, בסיומה נפרדה אלופת אירופה המכהנת מתוארה אחרי שהפסידה 3:1 לירוקים הקשוחים מאתונה. "שלושה וחצי המשחקים הראשונים היו מאוד צמודים, אבל בחצי השני של המשחק הרביעי שיחקנו רע מאוד. לא היינו אנחנו", הודה מאמן הקטלאנים צ'אבי פסקוואל.

כזכור, ברצלונה, שהגיעה לסדרה עם יתרון ביתיות, ניצחה את המשחק הראשון בביתה, אך לאחר מכן איבדה את יתרון הביתיות, טסה לאתונה, והפסידה פעמיים. "כשפנאתינייקוס ניצחה אותנו בבית הפסקנו להאמין, לא האמנו שנוכל לחזור וזה עלה לנו ביוקר", ניסה פסקוואל לנתח את ההתפרקות הבלתי מובנת של קבוצתו, שתיאלץ לראות את הפיינל פור מתקיים בעירה מבלי שתיטול בו חלק. "מתחילת העונה המטרה שלנו היתה להגיע לפיינל פור. זו מכה גדולה עבורנו, שלא נוכל להשלים את חלומנו: להגן על התואר באולמנו הביתי".

ריקי רוביו, שהמשיך ביכולתו המאכזבת גם בסדרת רבע הגמר, הוסיף: "אני מרגיש חסר אונים. פנאתינייקוס הכניעו אותנו לחלוטין, לא היה לנו שום ביטחון, במיוחד במשחק הרביעי. איבדנו את משחקים 2 ו-3 ושילמנו על זה, אמש פשוט נגמר לנו הכוח".

מנגד, חגג ז'ליקו אוברדוביץ' הבלתי נגמר הופעה נוספת בפיינל פור, בדרך לחריטת שמו באותיות זהב בהיסטוריה של היורוליג. "אני חייב להודות לשחקנים שלי, היה להם אמונה והם הגיעו מוכנים להילחם", אמר שועל הקרבות הוותיק. "זוהי עבודת צוות, וכל המחמאות מגיעות לשחקנים. שיחקנו יוצא מהכלל בכל ארבעת המשחקים, וגם אחרי שהפסדנו במשחק הראשון לא הפסקנו להאמין שאנחנו יכולים לעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully