וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג-מ.ס אשדוד: הימורים על התקפה ושוער

רמת גן זקוקה נואשות לניצחון ותפתח בהרכב התקפי במיוחד מול אשדוד, שתעמיד בין הקורות את מרציאנו (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* שתי הקבוצות מחזיקות ברצף המשחקים הארוך ביותר ללא ניצחון בליגת העל.

* אשדוד לא ניצחה מזה תשעה משחקים. שישה מתוכם היא הפסידה ועוד שלושה סיימה בתיקו.

* רמת גן לעומת זאת שוברת העונה שיאים ולא ניצחה מזה 23 ! מחזורים. נצחון הליגה היחיד של האורדונים העונה היה 2:3 נגד הפועל עכו וזה קרה אי שם ב-26.9.10.

* ארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן :

בהפועל רמת גן יודעים שאם מישהו עדין מפנטז על נס ההישארות בליגה, ניצחון מחר נגד אשדוד הוא בגדר חובה. בקבוצה מאמינים שהמשימה אפשרית והשיפור ביכולת השחקנים בשבועות האחרונים גרם לאופטימיות בקרב כל מי שנמצא במועדון. בהנהלת הקבוצה עשו השבוע מאמץ גדול לגייס את אוהדי הקבוצה למשחק שמסתמן כהזדמנות האחרונה להישאר במאבק ההישרדות וחילקו כ-1,000 כרטיסים לילדים ונוער בבתי ספר ברחבי העיר.

בחלק המקצועי צפוי המאמן ירון הוכנבוים לבצע מספר שינויים בהרכב כאשר לראשונה מזה שבועות ארוכים יעמוד לרשותו סגל מלא. אלין טופוזאקוב הבולגרי יחזור לעמדת הבלם במרכז ההגנה לצידו של טל חן, כאשר ג'ונתן אסוס ותמיר פור יפתחו בקישור האחורי. הוכנבוים יהמר מחר על הרכב התקפי במיוחד כאשר ציון צמח, עומר בוקסנבוים ודימיטאר טלקיסקי יפתחו בחלק הקידמי והשפן ששולף המאמן צפוי להיות בחוליית החוד, כאשר קרלוס צ'קאנה, שתופקד העונה בכל עמדה אפשרית למעט בין הקורות, יפתח הפעם כחלוץ בודד בהתקפה. צ'קאנה שהחל את הקריירה כחלוץ, הפגין השבוע כושר יוצא מהכלל ולא הפסיק לכבוש באימונים ובצוות המקצועי החליטו להמר עליו גם במשחק מחר.

מ.ס אשדוד:

הקבוצה נמצאת בתקופה רעה מאוד וחלק מאנשי המועדון נמצאים עדין תחת טראומת איבוד היתרון של 0:3 נגד הפועל תל אביב מהמחזור שעבר במשחק שהסתיים בסופו של דבר במפח נפש ובתיקו 3:3 מאכזב וכואב. באשדוד שלא ניצחה תשעה מחזורים רצופים, מודעים לעובדה שהפסד נוסף מחר נגד רמת גן, עשוי להביא לכדור שלג ולהסתבכות רצינית בתחתית הטבלה.
המנג'ר ג'ון גרגורי והמאמן איציק עובדיה החליטו לבצע זעזוע בין הקורות ומחר יפתח בהרכב שוער המישנה אופיר מרציאנו על חשבונו של יוסי שקל שיסופסל. הבלם ניסו קפילוטו שהחלים מפציעה בברכו צפוי לשוב להרכב ויפתח כבלם במרכז ההגנה לצידו של אפה אמברוז שנחת רק היום (שישי) מניגריה, שם נטל חלק בנצחונות במשחקים הבינארציים של נבחרתו נגד אתיופיה וקניה במהלך השבוע. סטפן קינגווה החלים מפציעה ויפתח בקישור האחורי כאשר ניר ביטון ומשה אוחיון ישלימו את החלק האחורי של הקישור. דמיטאר מקרייב יפתח בחוד ההתקפה כאשר בצוות המקצועי יש התלבטות בין רחמים צ'קול או עידן שריקי לגבי איוש אגף שמאל.

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: קרלוס צ'קאנה

שחקן הכלבו, ששיחק העונה כבלם, מגן ימני, קשר אחורי וקשר קדמי, יפתח הפעם כחלוץ בהתקפת רמת גן. בקבוצה יודעים שמשחקי מלחמה והישרדות מהסוג של המשחק מחר מנצחים עם המון לחימה, לב והקרבה ואין אחד ברמת גן שיודע לעשות זאת טוב יותר מצ'קאנה שהפך לבן בית לכל דבר במועדון. צ'קאנה ששיחק במרבית הקריירה שלו כחלוץ עשוי להיות זה שישבור את הקרח בהתקפת הקבוצה ויביא שלוש נקודות יקרות מאוד למועדון.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו

באשדוד מספרים שמרציאנו הפגין השבוע כושר טוב באימוני הקבוצה וזו אחת הסיבות שהוא זוכה לקבל מחר את אפודת השוער הראשון. המנג'ר ג'ון גרגורי יודע שחרב הפיטורין נמצאת על צווארו במקרה של הפסד, ומרציאנו יהיה זה שיצטרך לנעול את שער אשדוד ולשמור על רשת נקיה. במקרה של הפסד נוסף, עלול להתחיל באשדוד כדור שלג מסוכן שאף אחד אינו יודע היכן יעצר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, טל חן, דודי פדלון, ג'ונתן אסוס, תמיר פור, ציון צמח, עומר בוקסנבוים, דימיטאר טלקיסקי, קרלוס צ'קאנה.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו, אורי מגבו, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, רחמים צ'קול (עידן שריקי), דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully