וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: רונאלדו ובנזמה יחמיצו את טוטנהאם

הבלאנקוס ייאלצו להסתדר גם ללא מרסלו הפצוע ברבע גמר ליגת האלופות ביום ג'. היגואין חזר להתאמן ושימח את מוריניו

החודש הגורלי של ריאל מדריד אמנם ייצא לדרך כבר מחר (שבת, 19:00, ספורט 5) מול ספורטינג חיחון בליגה, אלא שהיום מתברר כי הוא עשוי להיות קשה אפילו משניתן היה לחשוב. הבלאנקוס קיבלו היום חדשות רעות מאוד כאשר התברר כי כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה ומארסלו יחמיצו בוודאות לא רק את משחק הליגה הקרוב מול חיחון, כי אם גם את רבע גמר ליגת האלופות מול טוטנהאם, שייערך ביום שלישי הקרוב.

"הרופאים הבהירו לי כי שלושתם לא יחזרו למגרשים עד המשחק מול אתלטיק בילבאו", הודה ז'וזה מוריניו המאוכזב בהתייחסו לפצועים, שככל הנראה ישובו לכר הדשא רק בעוד כשבוע וחצי. כזכור, מלך השערים הפורטוגלי של הבלאנקוס סובל זה זמן מה מפציעה בשריר הירך האחורי שאף גרמה לו להחמיץ את משחקי הידידות האחרונים של פורטוגל, בעוד בנזמה נפצע בירך ומארסלו בצלעות במשחקים של צרפת וברזיל השבוע.

סיבה לנחמה מצא מוריניו עם שובו של גוזאלו היגואין לאימונים אחרי זמן רב. "ההתאוששות של היגואין מצוינת עבורנו", אמר המאמן. "הוא חוזר לכושר מלא והוא יהיה מאוד חשוב לנו בשלב הסופי של העונה".

לאחר מכן לא שכח מוריניו להתייחס לעתידו בסנטיאגו ברנבאו, כשם שנוהג לעשות כמעט בכל ראיון. "עדיין יש לי חוזה לארבע עונות כאן, אבל זה לא מה שחשוב", אמר 'המיוחד'. "מה שמשנה זה שכולם מרוצים. אישאר כאן כל עוד כולם מרוצים, כל עוד השחקנים, הקהל וההנהלה ירצו שאישר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully