וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו: "כולם שיחקו עבור פרקינס"

מכבי תל אביב חגגה במסיבה מיוחדת את העלייה לפיינל פור, עם אורח מיוחד: דורון פרקינס, שהגיע מבית החולים. בלאט: "בפיינל פור נוכל לנצח כל קבוצה". גור שלף: "האמנתי שנגיע לפיינל פור כי האמנתי בדרך". צפו באירוע המרגש

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

ערב ענק עבר על אוהדי מכבי תל אביב, ערב ענק של כדורסל, של מלחמה, ושל קבוצה אחת שעשתה הישג עצום והבטיחה הערב (חמישי) את מקומה בין 4 הקבוצות הטובות באירופה. הצהובים דרסו במשחק מספר 4 את קאחה לבוראל המסוכנת עם 77:99, ניצחה 1:3 בסדרה ועתה היא ממתינה למנצחת בין ריאל מדריד לוולנסיה, אותה תפגוש בחצי הגמר. וערב גדול שכזה בהחלט צריך לחגוג. לאחר שרקדו על הפרקט והודו לאוהדים, יצאו השחקנים, האוהדים וחברי ההנהלה של מכבי תל אביב למסעדת "206" כפי שהם עושים באופן קבוע לאחר נצחונות גדולים וזכיות בתארים שונים, וחגגו אל תוך הלילה. האלכוהול זרם, השחקנים הצטרפו בשירה אל האוהדים, ואפילו שמעון מזרחי הזיל דמעה. מי שהפתיע היה אורח הכבוד, דורון פרקינס, שהגיע מבית החולים בכיסא גלגלים כדי לחגוג עם חבריו, והפך את המסיבה המאוחרת למושלמת.

דיוויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, יצא לחנייה בכדי לקבל את פני הגארד. פרקינס שהגיע בליווי אביו מלווין נראה נרגש מקבלת הפנים החמה וההמולה סביבו. "אני מרגיש טוב. אני שמח שהגענו לפיינל פור ושיכולתי לחגוג עם החברים שלי. כולם התנהגו איתי נהדר במכבי. במחצית השנייה היום מכבי שיחקה הגנה מצוינת. כולם שיחקנו נהדר היום, שיחקו כקבוצה ואני שמח על העליה לפיינל פור".

ג'רמי פארגו, אחד מהאנשים הקרובים ביותר לפרקינס, חיבק בחום את חברו כשהאחרון נכנס למסעדה ושאל אותו לשלומו. "אני שמח שהוא חוגג איתנו הלילה", אמר פארגו ל"וואלה! ספורט". "שיחקנו בשבילו. כולם רצו לשחק בשבילו הלילה ואנחנו חייבים להמשיך לשחק כקבוצה. ננסה לעשות את המיטב בכדי לזכות בגביע אירופה".

אליהו: "שמחים שברצלונה לא עלתה"

ליאור אליהו חגג: "כולנו טיפה שמחים שברצלונה לא עלתה, אבל זה לא משנה את הסיכויים של מכבי. עשינו עד עכשיו עונה גדולה ועלינו לפיינל פור. היו לי צמרמורות כבר במהלך המשחק. כשנזכה בגביע אירופה, אני אוכל סוף סוף להגיד את המשפט 'עונה של אלופים ומזל של אלופים'. אני מאוד שמח ומרוצה מכל מה שקרה איתי העונה. החזרה למכבי תל אביב הייתה הדבר הכי טוב שעשיתי, זה הולך להיות פיינל פור מתוק ואני מקווה שאכן נהיה בו והיורוליג יתחשב בנו".

"אנחנו מאושרים", אמר דיוויד בלאט הלילה עם עליית הקבוצה לפיינל פור. "אנחנו יודעים שבמשחק אחד במעמד הזה נוכל לנצח כל קבוצה. תהיה לנו בעיה בלי פרקינס, היום עשינו את זה על הצד הטוב ביותר ונראה איך זה יהיה בהמשך". המאמן אף התייחס לסוגיית משחק גמר אפשרי על יום הזיכרון, והמשיך את הקו של הבעלים של הקבוצה: "אם נגיע לגמר, לא נשחק ביום הזיכרון, ולכן צריכים לסדר את זה כי זה הדבר המכובד לעשות".

גם מנהל הקבוצה, גור שלף היה מאושר בסיום הערב: "אני האמנתי שנגיע לפיינל פור כי האמנתי בדרך והיא לא פחות חשובה. גם אם לא היינו מגיעים לפיינל פור הייתי שמח אבל מגיע לצוות ולשחקנים את זה. יש לנו כמה דברים עכשיו לעשות כדי לסיים את העונה מוצלחת". על האפשרות שמכבי תשחק ביום הזיכרון אמר שלף: "אני לא אהיה בשום מקום שקשור לכדורסל ביום הזיכרון. אנשים חכמים, חשובים וידועים ממני יטפלו בבעיה הזאת".


שמעון מזרחי לא הסתיר את התרגשותו: "כל החיים אני אומר שכל דרך ארוכה מתחילה בצעד אחד קטן. הגענו לפיינל פור ועכשיו מתחילות הבעיות החדשות ונטפל בהן. גם בשבוע שעבר, לפני שהגעתי לוויטוריה, הייתי בברצלונה רק בשביל הנושא הזה. אני מקווה שעכשיו כשברצלונה ואולימפיאקוס לא בפיינל פור תהיה אולי גמישות מסוימת. השאלה האם נשחק או לא היא לא במקום - אמרנו 40 פעם שלא נשחק לאחר הצפירה של יום הזיכרון. חצי הגמר הוא ביום שישי והבעיה היא לא עם חצי הגמר , אף אחד לא יכול להגיד לנו לא לשחק בחצי הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully