וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמור על הפסגה

הפועל כפר סבא מקווה להתאושש מהטראומה ממותו של דופלה, ולנצח את הפועל רעננה בדרבי השרון של הליגה הלאומית

משחקים 7-8: הפועל כפר סבא – הפועל רעננה

מצב הקבוצות:

דרבי השרון מפגיש שתי קבוצות שחולמות חזק על העלייה לליגת העל בסוף העונה, כאשר שחקניו של תומר קשטן ינסו להתאושש מהטראומה בעקבות מותו הפתאומי של דופלה. כפר סבא מדורגת ראשונה עם מאזן של 18 ניצחונות, חמש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים ומקדימה את רעננה ב-16 נקודות. הקבוצה של אייל לחמן נמצאת במקום החמישי עם מאזן של 11 ניצחונות, עשר תוצאות תיקו ושישה הפסדים.

מומנטום:

כפר סבא מגיעה למשחק כמו רעננה אחרי פגרה בת שבוע, אבל עוד לפני כן היא גברה 0:1 על מכבי הרצליה, ניצחה 0:3 את הפועל נצרת עילית, ניצחה 0:1 את סקציה נס ציונה, הפסידה 2:1 להפועל ראשון לציון וסיימה ב-0:0 נגד הכח עמידר רמת גן. רעננה, לעומתה, ניצחה 1:2 את מכבי באר שבע במחזור האחרון, הפסידה 1:0 למכבי הרצליה, הפסידה 1:0 לנצרת עילית, סיימה ב-0:0 נגד נס ציונה והובסה 3:0 על ידי הפועל ראשון לציון.

ההמלצות:

7: הפועל כפר סבא – הפועל רעננה

בגלל הניסיון ובגלל הרצון להתחיל ולברוח לצמרת, כפר סבא תגיעה למשחק הזה נחושה הרבה יותר מרעננה, שמתחילה לאבד אמונה בסיכויים שלה להעפיל לליגת העל. ההימור: 1 (1.55)

8: הפועל כפר סבא – הפועל רעננה (1+)

למרות הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות, קשה להאמין שכפר סבא תמחץ את רעננה. אנחנו מעריכים שהמשחק הזה יסתיים בהפרש של שער אחד לזכות הירוקים. ההימור: איקס (3.05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully