וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר יפגוש את רפאל נדאל בחצי גמר מיאמי

שני הענקים יתמודדו לראשונה העונה, נדאל גבר על ברדיך ופדרר נהנה מפרישה של סימון. שראפובה ואזרנקה בגמר הנשים

רפאל נדאל ורוג'ר פדרר ייפגשו בחצי גמר טורניר המאסטרס במיאמי. נדאל, המדורג 1 בעולם, גבר לפנות בוקר (שישי) על תומאס ברדיך הצ'כי 2:6, 6:3, 3:6 במשחק שארך יותר משעתיים ורבע, בעוד שפדרר נהנה מפרישתו של ז'יל סימון הצרפתי במצב של 0:3 לשוויצרי במערכה הראשונה של המשחק ביניהם. משחק חצי הגמר בין שני הענקים יתקיים בשבת לפנות בוקר (03:00 שעון ישראל) וזה גם יהיה המפגש הראשון בין השניים בעונה הנוכחית. נדאל מוביל 8-14 במאזן ביניהם, אבל שני הטניסאים נפגשו בפעם האחרונה על אדמת ארצות הברית רק לפני חמש שנים, אז פדרר גבר על נדאל בגמר של אותו טורניר במיאמי. חצי הגמר השני יפתח את משחקי יום שישי במיאמי ויפגיש בין נובאק דג'וקוביץ' הבלתי מנוצח השנה (2 בעולם) למארדי פיש האמריקאי (15 בעולם).

מריה שראפובה העפילה אתמול (חמישי) לגמר טורניר הנשים במיאמי אחרי ששמה קץ לריצה של אנדרה פטקוביץ' 6:3, 0:6, 2:6. הגרמנייה, שהדיחה את קרוליין ווזניאקי וילנה ינקוביץ', הציגה את הטניס מלא החיים שלה וניצחה את המערכה הראשונה, אך לא מצאה מענה כששראפובה נכנסה למשחק בגדול החל מהמערכה השנייה. פטקוביץ' מסיימת שבוע קסום בו שבתה לא מעט לבבות ונשמע עליה שוב בקרוב מאוד. הרוסייה המדורגת 13 בעולם שלטה ללא עוררין בשתי המערכות המכריעות ושייטה כל הדרך אל הגמר. המשמעות היא ששראפובה תשוב בוודאות לטופ 10 ללא קשר לתוצאת הגמר.

שראפובה תתמודד על התואר נגד ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית (8 בטורניר) שגברה בקלילות מפתיעה על ורה זבונרבה הרוסיה (3 בטורניר) 0:6, 3:6. המאזן בין שתי הטניסאיות הוא 2-2 כאשר אזרנקה היא זו שניצחה במפגש האחרון ביניהן, בגמר טורניר סטנפורד בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully