וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד הדיחה את רמת השרון, תפגוש את רמלה בגמר

האלופה נפרדה מהתואר כבר בחצי הגמר, כשנוצחה 77:66 בבית והפסידה 3:0 בסדרה. רמלה עלתה עם 83:92 על רמת חן

השבוע המושלם של אליצור רמלה נחתם הערב (חמישי) כאשר מחזיקת היורוקאפ גברה 83:92 על מכבי רמת חן, והשלימה ניצחון חלק של 0:3 בסדרת חצי גמר הפלייאוף. במקביל, רמלה קיבלה בשורות טובות עוד יותר, כאשר יריבתה המושבעת אלקטרה רמת השרון הפסידה בבית 77:66 למכבי אשדוד, שהדהימה עם 0:3 בסדרה והדיחה את האלופה, כך שבכל מקרה תהיה לנו אלופה חדשה.

רמת השרון - מכבי אשדוד 77:66

מי האמין שכך תסתיים סדרת חצי הגמר בה מעורבת האלופה? רמת השרון קיבלה הזדמנות להישאר בתמונה בעזרת ניצחון ביתי, אך שוב הפסידה באולמה למכבי אשדוד המפתיעה ונפרדה מתואר שני העונה. הדאבליסטית לשעבר סוגרת עונה המאכזבת עם טעם מר מאוד, ולאורנה אוסטפלד יש הרבה עבודה אם ברצונה להחזיר את התואר בעונה הבאה.

רמת השרון דווקא התחילה בצורה טובה את המשחק, אך השחקניות של עדני דגן מנעו בריחה וסיימו את הרבע הראשון בפיגור מינימלי של שלוש נקודות. הרבע השני שינה למעשה את הסיפור והוציא את הרוח מהמפרשים של רמת השרון, כשהאשדודיות דהרו עם 25 נקודות ברבע ויצרו יתרון של שמונה נקודות. מכאן המארחות רק עסקו ברדיפה, אבל תמרה ג'יימס וקטיה לויצקי הובילו את אשדוד לניצחון הגדול.

ג'יימס בלטה באשדוד עם 19 נקודות, לויצקי ונעמי קולודני הוסיפו 14 כל אחת ואמברוסיה אנדרסון קלעה 13. אצל האלופה היוצאת רק שבונטה זלוס עם 16 וקטיה אברמזון עם 10 קלעו בספרות כפולות.

אליצור רמלה - מכבי רמת חן 83:92

הקבוצה של עדן ענבר לא התקשתה לסגור עניין בסדרה שלה, אולי בדרך לטרבל היסטורי אחרי הזכיות בגביע המדינה וביורוקאפ. רמלה שוב הופיעה ללא ליקו ווילינגהאם, אבל בניגוד למשחק השני בסדרה, נהנתה הפעם מערב מצוין של שי דורון ושייטה לניצחון שלישי על הקבוצה היחידה שניצחה אותה העונה בליגה.

אחרי רבע ראשון צמוד בסיומו הוליכה רמת חן בשתי נקודות, דורון לקחה אחריות וסחפה את רמלה לריצה נאה שיצרה מהפך והעניקה יתרון 39:46 במחצית. רמלה ידעה הפעם לעצור את אייבורי לאטה שפשוט להטה במשחק הקודם, ורמת חן הסתמכה בעיקר על טיפני ג'קסון ואשלי ווקר ששמרו אותה במשחק בזכות שליטה מתחת לסלים. המארחות החזיקו בפער של 6-8 נקודות לאורך כל המחצית השנייה, ובסיום חגגו ניצחון שלישי תוך שבוע והעפלה לגמר.

דורון הובילה את רמלה עם 24 נקודות, קיה ווהן הוסיפה 18 ו-13 ריבאונדים וטנישה רייט ושרדיי יוסטון תרמו 15 כל אחת. בצד השני, ג'קסון הצטיינה עם 24 ו-16 ריבאונדים, ווקר הוסיפה 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully