וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הסקוטית דורשת התנצלות מניימאר

אחרי שהוכח כי הבננה שנזרקה לעבר החלוץ הושלכה על ידי תייר גרמני, נדרש ניימאר להתנצל על דבריו נגד האוהדים הסקוטים

פרשת הבננה שנזרקה על חלוץ נבחרת ברזיל ניימאר מסרבת לרדת מהכותרות. כזכור, החלוץ בן ה-19 כבש את שני השערים במשחק הידידות בין ברזיל לסקוטלנד (0:2) שנערך בלונדון ביום ראשון. במהלך המשחק נזרקה בננה לעברו של השחקן, שהאשים בסיום את אוהדי סקוטלנד בגזענות.

אלא שבהמשך אירע טוויסט בעלילה. זורק הבננה התגלה כסטודנט גרמני שהגיע על תקן תייר והמשטרה קבעה בוודאות כי המעשה לא התרחש על רקע גזעני. שריקות הבוז שספג ניימאר מהאוהדים הסקוטים היו על רקע ביום פציעה וללא קשר לגזענות.

כעת, דורש יו"ר ההתאחדות הסקוטית, סטוארט רייגן, שניימאר יתנצל על ההאשמות: "מאכזב מאוד שהתקרית הזו איימה להאפיל על משחק מהנה שהתנהל באווירה של קרנבל שיצרו אוהדי שתי הנבחרות. סקוטלנד וברזיל נפגשו פעמים רבות בעבר והמשחקים התנהלו באווירה צבעונית וידידותית. לכן אנחנו מרגישים להתייחס לאירועי יום ראשון.

לאוהדי סקוטלנד יש מוניטין של אוהדים הוגנים, בעלי חוש הומור והם פגועים מההאשמות. מכיוון שהעניין נפתר והאוהדים שלנו זוכו מכל מעורבות, אנחנו מרגישים הכרח לבקש בשם האוהדים התנצלות מהשחקן עצמו או ההתאחדות הברזילאית", שלח רייגן מסר בהודעה רשמית. המשך יבוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully