וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד חזרה מפיגור ל-1:4 על האנובר

צמד של באריוס סידר למוליכה מהפך ושמירה על הפער מלברקוזן, שניצחה 0:1 את לאוטרן. באיירן-מנשנגלדבאך 0:1

שבעה מחזורים לתום העונה, ומאמני הבונדסליגה משחקים בכסאות מוזיקליים. חלקם עברו קבוצות כבר עכשיו, אחרים יעשו זאת בקיץ והאנדרלמוסיה בשיאה.

מי שלא צריכה להחליף מאמן היא דורטמונד המוליכה, שהצליחה לחזור מפיגור ל-1:4 מול האנובר השלישית. לברקוזן הצליחה לשמור על פער של שבע נקודות מהמוליכה לאחר ניצחון 0:1 בחוץ מול קייזרסלאוטרן. באיירן מינכן, שחייבת נקודות כדי להתקדם למקומות המובילים לליגת האלופות, ניצחה 0:1 את מנשנגלדבאך החלשה משער של אריאן רובן.

אחד מכוכבי משחק הכסאות, רלף רנגניק, ערך את הבכורה המחודשת שלו בשאלקה במשחק שפתח את המחזור כבר ביום שישי, כשהתארח במגרשה של סט. פאולי, ואיזה משחק זה היה. שאלקה הובילה 0:2 במשחק סוער שלא הגיע לסיומו החוקי, עקב זריקת כוס בירה מהיציע של אוהדי המארחת. הכוס פגעה בראשו של אחד הקוונים ופצעה אותו, והשופט החליט לסיים את המשחק לפני שמלאו לו 90 דקות. סט. פאולי, לה הורחקו שני שחקנים לפני שהמשחק הופסק, שקועה מתחת לקו האדום וצפויה להיענש על התקרית החמורה.

דורטמונד - האנובר 1:4

אחרי שצברה נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים שלה לפני הפגרה ובצל הניסיון הפיגוע שסוכל, דורטמונד הצליחה להשיג היום ניצחון ראשון לאחר שני משחקים ברציפות, 1:2 על האנובר. דווקא הקבוצה האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-57 לאחר שסרחיו פינטו בישל למוחמד עבדלואי הנורבגי, שבעט פנימה את ה-0:1 של האנובר.

הקבוצה הביתית חיכתה בדיוק שתי דקות עד שמצאה את השוויון, כשמאריו גצה הנפלא בעט פנימה אחרי בישול של קווין גרוסקרויץ. המהפך הושלם בדקה ה-64 עם נגיחה של לוקאס באריוס אחרי בישול של לוקאש פישצ'ק. החלוץ הפרגוואי לא עצר והצליח לכבוש את השלישי בבעיטה חזקה ממרכז הרחבה כדי לקבוע 1:3 ולהכריע את המשחק, לפני שגרוסקרויץ כבש את הרביעי בדקה ה-83. הקבוצה של יורגן קלופ מצליחה בסיום להשאיר את הפער מהפסגה על שבע נקודות.

קייזרסלאוטרן - לברקוזן 1:0

הדעיכה של דורטמונד החזירה לעניינים את לברקוזן, שצימקה את הפער לשבע נקודות ועדיין מאמינה כי תוכל להדביק את המובילה. הקבוצה של יופ היינקס, שיעזוב בקיץ לטובת באיירן מינכן, הצליחה לשמור על פער סביר מהמוליכה למרות משחק החוץ הקשה במיוחד בפריץ וולטר סטאדיון, שאירח את משחקה של נבחרת גרמניה מול קזחסטן בשישי שעבר. לברקוזן ניצחה 0:1 משער של סידני סם הצעיר והמצוין, לו זה היה השער השביעי העונה והראשון אחרי 11 מחזורים ברציפות.

באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלאדבך 0:1

הבווארים כבר הודיעו על פרידה מלואיס ואן חאל, החתימו לעונה הבאה (שוב) את יופ היינקס והאריכו את חוזהו של טוני קרוס הצעיר כהכנה למסע הרכש בקיץ, אבל לפניהם עומדת עדיין מטרה חשובה: העפלה לליגת האלופות. היום הם עשו צעד משמעותי לקראת המקום הרביעי כשהשיגו ניצחון 0:1 ממש לא מרשים, אך יקר מפז משער של אריאן רובן, שנעדר ממשחק נבחרת הולנד מול הונגריה במהלך השבוע, אך חזר כמו גדול. רובן עבר שני שחקנים, העביר מסירה לריברי, שהחזיר לו וההולנדי בעט מקרוב פנימה כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-77, שער שהעלה את כוכב הדרום עד למקום השלישי עם 51 נקודות

סט. פאולי - שאלקה (הופסק במצב של 0:2 לשאלקה)

זה התחיל כמשחק כדורגל ונגמר כזירת קרב מכוערת. שחקני סט.פאולי ואוהדיה לא עמדו בלחץ, וביישו את עצמם, כשבדקות הסיום נזרקה כוס בירה מהיציע ופגעה בראשו של הקוון. שופט המשחק התייעץ עם קווניו והחליט לשרוק לסיום לפני תום המועד החוקי. המשחק נפתח בלחץ כבד של שאקלה על שער המארחים, לחץ שנשא פרי בדקה ה-26, כשכדור קרן פגש בראשו של ראול, שנגח אותו מצוין לפינה הרחוקה וקבע 0:1 מוצדק לשאלקה. היה זה שערו ה-12 העונה של ראול.

עם תחילת המחצית השנייה כבשה סט. פאולי שער מבעיטה חופשית, אך הכדור פגע באחד משחקני הקבוצה ונפסל בטענת נבדל מוצדקת. פסילת השער גרמה לסט. פאולי לאבד עשתונות. אחרי שג'וליאן דרקסלר המשיך כדור רוחב פנימה וקבע 0:2 לשאקלה בדקה ה-67, שחקני המארחת הפכו אגרסיביים. שחקני סט. פאולי איבדו את הראש והיא נשארה בתשעה שחקנים לאחר הרחקתם של ז'אן פיליפ קלה בדקה ה-68 ופין בארטלס בדקה ה-79. בסיום, גם האוהדים איבדו את הראש, וכאמור השופט החליט לסיים את המשחק לפני הדקה ה-90, כשהטיפול בנושא יעבור לידי ההתאחדות הגרמנית. סט. פאולי מתחת לקו האדום וככל הנראה תיענש על תקרית כוס הבירה, מה שלא מותיר לה סיכוי רב לשרוד בבונדסליגה.

משחקים נוספים:

מיינץ - פרייבורג 1:1
כבש לפרייבורג: פאפאיס סיסה (1), כבש למיינץ: סמי אלאגי (74).

ורדר ברמן - שטוטגרט 1:1
כבש לברמן: טורסטן פרינגס (34), כבש לשטוטגרט: תמאש היינאל (13).

הופנהיים - המבורג 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully