וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשל"צ עצרה את עראבה

הכתומים גברו 0:4 על נועלת הטבלה המשתפרת. כפר סבא חזרה ל-1:2 על רעננה, רמה"ש הפסידה 2:1 למכבי באר שבע

בצל הטרגדיה בעקבות מותו של פטריק דופלה, אירחה אתמול(שישי) מוליכת הטבלה הפועל כפר סבא את הפועל רעננה, והצליחה לשמור על הפסגה. רעננה עלתה ל-0:1 מוקדם אולם צמד של שי דוד העניק לכפר סבא ניצחון 1:2.

במקביל, עירוני רמת השרון שוב מעדה כשהפסידה בחוץ 2:1 למכבי באר שבע. סקציה נס ציונה התארחה בשכונת התקווה אצל בית"ר שמשון תל אביב ושוב לא הצליחה להתרומם, כשנוצחה 2:0. שרון גורמזנו כבש צמד במשחק לזכות בית"ר/שמשון. בשבת הצליחה הפועל ראשון לציון לעצור את מגמת השיפור של אחווה עראבה עם 0:4 חלק בחוץ, ומכבי הרצליה ניצחה 0:2 את מכבי אחי נצרת.

משחקי שישי

הפועל כפר סבא - הפועל רעננה 1:2

לפני שריקת הפתיחה ערכה הפועל כפר סבא טקס זיכרון לכבודו של פטריק דופלה, שהלך לעולמו באופן מסתורי בליבריה בשבוע שעבר. כמו כן, אוהדי הקבוצה יארגנו תרומות כספים למען משפחתו של דופלה. על המגרש, הירוקים הצליחו להשכיח מעט את הטראומה ולהשיג ניצחון רביעי ברציפות כדי להישאר במקום הראשון.

בדקה ה-11 חנן פדידה החמיץ הזדמנות גדולה להעלות את כפר סבא ליתרון, ומי שלא כובש, כמאמר הקלישאה, סופג. בדקה ה-12 רעננה עלתה ל-0:1 משער של מוחמד פודי. כדור קרן הגיע לראשו של אלון זיו, שנח לרוחב תיבת החמש ומוחמד פודי המשיך פנימה בראשו וקבע 0:1 לרעננה. בדקה ה-31 כפר סבא השיגה את השוויון. דאבל פס בין גאגה צ'חטיאן לשי דוד השאיר את האחרון מול שער רעננה, ודוד כבש בקור רוח. 1:1. במחצית השנייה המשחק היה שווה כוחות, אבל זה היה היום של שי דוד. בדקה ה-78 חולל דוד מהפך כשהשלים צמד בדקה ה-78 בזכות מבצע אישי נהדר, וקבע 1:2 לכפ"ס. הפועל רעננה, שלפני הפגרה חזרה למסלול הניצחונות אחרי שישה משחקים מאכזבים, לא הצליחה לאסוף נקודות כדי להישאר במקומות המובילים לפלייאוף העליון.

מכבי באר שבע - עירוני רמת השרון 1:2

הקבוצה של מומי זפרן החזיקה ברצף של שבעה משחקים ללא הפסד, אבל פישלה עם תוצאות תיקו בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה ואיבדה את המקום הראשון. מול באר שבע החלשה, שנלחמת על חייה, רמת השרון המשיכה בתקופה הלא טובה. מכבי באר שבע, שצברה נקודה אחת בחמשת משחקיה האחרונים, סוף סוף רשמה ניצחון, ואספה שלוש נקודות יקרות. באר שבע פתחה נהדר כשכבר בדקה ה-4 עלתה ל-0:1 משער של עמית אוחנה. רמת השרון לא נבהלה ובדקה ה-22 גורדו אוסקר השווה ל-1:1 וזו הייתה גם התוצאה במחצית. מכבי באר שבע ידעה שאם תשמוט נקודות היא תסתבך בתחתית, ובדקה ה-68 הבטיחה את הניצחון כשעלתה ל-1:2 משער של עומר מולאי.

בית"ר שמשון תל אביב - סקציה נס ציונה 0:2

האם הפגרה עשתה טוב לסקציה נס ציונה? אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ונסיגה עד למקום השביעי, הקבוצה של רפי כהן הייתה צריכה את הנקודות כדי לנסות להתברג בכל זאת בפלייאוף העליון ולשמור על חלום העלייה לליגת העל. אבל נס ציונה לא עמדה במשימה ורשמה משחק שישי ללא ניצחון. שרון גורמזנו העלה את בית"ר/שמשון ל-0:1 בדקה ה-17, תוצאה שנשמרה עד לשריקה למחצית. בחצי השני נס ציונה ניסתה להשוות, אולם היה זה שרון גורמזנו שהשלים צמד, קבע 0:2 בדקה ה-78 וחגג משחק גדול על חשבון רפי כהן ושחקניו.

משחקי שבת

אחווה עראבה - הפועל ראשון לציון 4:0

אחרי שניצחה שלושה מארבעת משחקיה לפני הפגרה, נבלמה נועלת הטבלה על ידי האורחת מעיר היין שנלחמת על המקום השלישי. גל ספיר הוריד את הכתומים להפסקה ביתרון כשכבש את הראשון בדקה ה-38, ודייויד גומז הבטיח את הניצחון עם צמד בדקות 49 ו-69, לפני שינון ברדה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-81.

מכבי אחי נצרת - מכבי הרצליה 2:0

הרצליה לא נשארה מאחור במאבק על המקום השלישי עם ניצחון קשה בנצרת. המקומיים, הרגועים ממאבקי צמרת או תחתית, עשו לאורחים מהשרון צרות עד הדקה ה-79 בה פרס יותם פנסו את הסכר עם הראשון של הרצליה, ומסאיי דגו הבטיח לקבוצה של משה סיני את הניצחון בפנדל מוצלח בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully