וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "המועדון לא ירצה בקיץ שחקנים שלא תורמים"

31.3.2011 / 15:30

מאמן מכבי תל אביב מתחיל לחשוב גם על העונה הבאה, ומאמין שהפגרה עשתה טוב לקבוצה. ריף פרץ ודור מיכה עשויים לפתוח

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב תנסה לצאת מהמשבר שפקד אותה בשבועות האחרונים אחרי שספגה שני הפסדים משפילים במיוחד מול עירוני קרית שמונה (4:0) ונגד מכבי נתניה (3:0) כאשר היא תפגוש בשבת בבלומפילד למשחק חוץ את בני יהודה, שתנסה להמשיך במומנטום הטוב יחסית שהיא נמצאת בו. אחרי ההודעה של הבעלים מיטש גולדהאר כי מוטי איוניר יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה, שב השקט הזמני לקרית שלום. היום (חמישי) התקיימה מסיבת עיתונאים עם איוניר, שהתייחס למשחק הקרוב ולדרכים שלו לצאת מהמשבר.

בצד המקצועי: החלוץ הבולגרי דימיטאר רנגלוב, סובל מכאבי גב וערך אימון ריצה בלבד. גם מאור בוזגלו המושעה שלא ישחק בשבת הסתפק באימון ריצה. על פי התרגול הטקטי נראה כי המאמן איוניר מתלבט לגבי עמדות המגנים, אולם נראה כי אורי כהן יפתח כמגן שמאלי ויואב זיו בצד ימין. ריף פרץ צפוי לפתוח לצידו של גל אלברמן בקישור האחורי, כאשר דור מיכה עשוי לקבל את חולצת ההרכב במידה שרנגלוב לא יהיה כשיר. אלירן עטר ורוברטו קולאוטי צפויים לפתוח בחלק הקדמי.

איוניר: "הפגרה קצת הורידה את הלחץ"

"במקרים כאלה טוב שיש פגרה", אמר המאמן בפתח מסיבת העיתונאים. "הפגרה מבחינתנו הייתה משהו טוב, זה קצת הוריד את הלחץ בשל התחושות הקשות אחרי שני ההפסדים הקשים. הפגרה הקצרה לא העבירה לגמרי את התחושות האלה כי אנחנו בכל זאת חוזרים למשחק אחרי שני הפסדים עם רצון גדול לתקן את מה שקרה פה. יש לנו רצון גדול לתקן את מה שקרה פה. הפגרה נתנה קצת שקט. חלק מהשחקנים הלכו לנבחרות ולפעמים גם זה מרענן ברגע שלא היה משחק בשבוע שעבר".

איוניר נשאל גם אם הוא חש בשינוי מאז ההודעה על כך שהוא ממשיך בקבוצה בעונה הבאה, ואמר: "אני לא חושב ששחקנים צריכים להיות טובים או רעים לפי הידיעה אם המאמן ממשיך או לא. שחקן כדורגל מחויב להיות טוב בכל שבוע וזה לא משנה מי מאמן אותו וכמה זמן הוא מאמן אותו, אבל מכיוון שבכדורגל הישראלי מתרחשים דברים שלא מתרחשים במקומות אחרים בעולם, נזק זה בטח לא יכול לעשות. אני מקווה שתהיה לכך השפעה חיובית".

איוניר התייחס גם לספקולציות לגבי שחקנים שעשויים להצטרף בעונה הבאה, ואמר: "אנחנו יודעים שמכבי תל אביב מהווה עניין מבחינת התקשורת, ואנחנו מתחילים להתקרב לסוף העונה. אנשים זורקים שמות, כל אחד מסיבותיו. חד משמעית במכבי תל אביב לא הייתה ישיבה שדנה בשחקני הרכש לעונה הבאה. יש לנו עוד מטרות העונה. אם אנחנו רוצים להיות ריאליים לעונה הזו, אנחנו צריכים להבטיח את המקום השלישי ובזה אנחנו צריכים להתמקד".

על חסרונו של מאור בוזגלו המושעה, אמר המאמן: "כל שחקן של מכבי תל אביב שלא נמצא במגרש חסר, גם שחקנים שמקבלים צהובים ולא נמצאים בשבוע מסוים. הלוואי ומאור בוזגלו היה טוב גם במכבי תל אביב לאורך תקופה ארוכה. אנחנו יודעים מה היכולות שלו ומה הוא יכול לתרום. אנחנו מקווים שכשהוא יחזור מההשעייה שלו, הוא יביא את היכולת שלו לקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

גל אלברמן: "לא יכולנו לצאת לרחוב בתחושה נעימה"

על המטרות של הקבוצה אחרי שני ההפסדים האחרונים, אמר המאמן: "אנחנו צריכים להיות מציאותיים למצב הנוכחי. נכון לרגע זה, הדבר שאנחנו צריכים להבטיח באופן מיידי זה את המקום השלישי. כשאנחנו לא מצליחים לנצח והיריבות מעלינו מנצחות, אנחנו לא יכולים לדבר על אליפות אלא על המקום השלישי".

על התקרית באימון בין האריס מדוניאנין לג'יבריל סידיבה, אמר איוניר: "מה שקרה זה משהו שקורה בקבוצות. שחקנים עצבניים ורוצים לשחק בהרכב. גם אני הייתי שחקן בעבר, והייתי שותף ללא מעט תקריות כאלה באימונים, שגלשו לכניסות ברגליים ואלימות, אבל ברגע שיודעים לגמור את זה בצורה יפה, לא קרה שום דבר".

איוניר הוסיף בהתייחס לתוכניות לשנה הבאה, ואמר: "השחקנים מבינים את הרצון של המועדון להצליח לסיים את העונה בצורה יפה, וכדי שזה יקרה הם צריכים להיות טובים. כל אחד צריך להסתכל על זה באופן אישי. מי שרוצה להמשיך לשחק בקבוצה, יודע שהוא חייב להיות טוב. אני מעריך שנראה את זה עכשיו. אם יש שחקנים שלא תורמים למועדון, המועדון לא רוצה שהם יהיו אצלו. זה קורה בכל קבוצת כדורגל".

גל אלברמן: "אנחנו השחקנים, לפחות רובנו, לקחנו את ההפסדים בצורה קשה מאוד. לפני הכל ביזינו בעיקר את עצמנו. אף אחד לא יכול היה ללכת ברחוב עם תחושה נעימה, וזה מבחינתנו הכי גרוע. זה הרושם שאנחנו רוצים לתקן. האחריות היא עלינו כי אנחנו אלה שמשחקים במגרש ואלה שעושים את הטעויות. אנחנו שואפים לתקן את זה כמה שיותר מהר. ברגע ששחקנים מגיעים למכבי תל אביב, חובת ההוכחה מונחת עליהם מהרגע הראשון".

עוד הוסיף אלברמן: "אנחנו השחקנים שבענו מהשינויים, מהדיבורים והספקולציות, כך שאנחנו רוצים שקט בגזרה הזו. אין פה שחקן שיכול להתלונן או להתחמק מאחריות. אנחנו השחקנים אחראים ברוב המקרים למה שקורה בקבוצה, כך שלא אני ולא החברים שלי מתחבאים מאחורי ביקורת כלשהי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully