וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי עשוי לשחק נגד ויאריאל

בניגוד להערכה שהכוכב יחמיץ את המשחק של בארסה בשבת, מתברר שפציעתו אינה קשה. רוסל: "ננצח את ריאל 0:5 בגמר"

חשש כבד בקע אצל אוהדי ברצלונה כאשר הם שמעו שהכוכב שלהם, ליאונל מסי, ייעדר מהמשחק בסוף השבוע בחוץ נגד ויאריאל, אבל היום (חמישי) מקבלים האוהדים בשורה חיובית לגבי מצבו של הכוכב הארגנטינאי, כאשר בארסה הבהירה שהפציעה של מסי אינה רצינית.

בדיווחים המוקדמים נטען כי מסי לא יוכל לשחק נגד הצוללת הצהובה, אבל בארסה מבהירה שיש סיכוי שהוא יוכל לשחק. "ליאונל מסי הגיע הבוקר לברצלונה, יחד עם חבריו לקבוצה, מיליטו ומסצ'ראנו", נמסר באתר הקבוצה. "אחרי שהוא השלים את המבדקים, הרופאים דחו את האפשרות שהוא פצוע בשריר הרגל הימנית. השחקן ימשיך בטיפול עד שבת ואז תתקבל הערכה לפני המשחק נגד ויאריאל".

בינתיים מי שמספר על הרעב של הקטלאנים לזכות בתארים העונה הוא פדרו, שסיפר: "אתה תמיד יכול להשתפר עם הקבוצה. יש לנו אמביציה כקבוצה, אנחנו רוצים לזכות בתארים ואנחנו רוצים להמשיך בהשתפרות שלנו", אמר השחקן באתר אופ"א. "גווארדיולה הוא מאמן גאון ואדם מאוד אינטליגנט שנמצא תמיד תחת שליטה. הוא מדבר הרבה עם השחקנים והוא מכיר את הקבוצה זמן רב". אגב, סנדרו רוסל, נשיא ברצלונה, אופטימי הרבה יותר, וכשנשאל איך יסתיים גמר גביע המלך נגד ריאל, הוא השיב בלי היסוס: "אני מעריך שננצח 0:5, כך שלא נחרוג ממנהגנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully