וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט עבר נעצר בחשד לתקיפת דומיניק ווילקינס

המשטרה עצרה את ראשאן מישל, שטען כי שחקן העבר של אטלנטה חייב לו כסף. נפתחה חקירה נגד ג'יי זי, בעלי הנטס

הנהלת ה-NBA הודיעה שהיא פותחת בחקירה על נוכחותו של ג'יי זי בחדר ההלבשה של מכללת קנטאקי אחרי שהוויילדקאטס הבטיחו את העפלתם לפיינל פור.

ג'יי זי, כידוע, הראפר המפורסם ואיש העסקים, הוא אחד מבעליה של ניו ג'רזי נטס. הראפר שוחח עם שחקני קנטאקי אחרי שהם גברו על צפון קרוליינה במסגרת ה"אליט אייט" במשחק שנערך בניוארק, באולם הביתי של הנטס.

חוקי ה-NBA אוסרים על גורמים רשמיים בקבוצות הליגה ליצור קשר עם שחקנים שהעמידו את עצמם לדראפט.

מדוע שופט העבר תקף את דומיניק ווילקינס?

אטלנטה הודיעה היום כי שחקן העבר שלה דומיניק ווילקינס הותקף על ידי אוהד אחרי הניצחון על אורלנדו. כעת מתברר כי מי שכנראה עומד מאחורי התקיפה הוא שופט העבר, ראשאן מישל, שנעצר בעקבות האירוע וטען כי ווילקינס היה חייב לו כסף. את הדיווח מסרה משטרת אטלנטה בעיתון מקומי.

ווילקינס מחזיק בתפקיד רשמי במועדון ומשמש כפרשן בטלוויזיה. מיד לאחר המשחק (82:85 לאטלנטה) הותקף ווילקינס, כאשר דובר הקבוצה עידכן לאחר מכן כי "התוקף נעצר מיד ונלקח למעצר על ידי משטרת אטלנטה". ווילקינס לא נפצע בתקרית.

אטלנטה מצאה את הפתרון?

אורלנדו ואטלנטה צפויות להיפגש בסיבוב הראשון של פלייאוף המזרח, וכרגע נראה שלמג'יק יש את כל הסיבות לדאוג. ג'ייסון קולינס, האיש הגדול של אטלנטה, הצליח גם הלילה לעצור את דווייט הווארד (17 נקודות באחוזים רעים), וכשהמאזן במשחקים בין הקבוצות הוא 1:3 לטובת ההוקס, סטן ואן גנדי נראה מודאג. "כרגע הם יותר טובים מאיתנו", הודה מאמן אורלנדו בסיום, "זו השורה התחתונה".

אורלנדו קולעת רק 82.5 נקודות בממוצע העונה כשהיא פוגשת את אטלנטה, ובגלל שקולינס מסתדר עם הווארד - גם השלשות של המג'יק לא נכנסות. "זו ההגנה הכי טובה שראיתי על הווארד כל השנה", אמר ואן גנדי, "קולינס עשה עבודה מצוינת. הווארד החטיא כמה זריקות נוחות מול הורפורד, אבל מול קולינס הוא אפילו לא הצליח להגיע לזריקות. קולינס חזק ופיזי, הוא לא נותן לו זוויות לסל, הוא לא נותן לו כלום. דוויט התקשה מאוד".

לברון: דרק רוז ה-MVP

לא רק מייקל ג'ורדן, גם לברון ג'יימס יודע למי מגיע השנה תואר ה-MVP. "אני חושב שזה דרק רוז", אמר קינג ג'יימס, "מה שהוא עשה השנה עבור הקבוצה שלו, עם כל הפציעות שהם עברו ועם זה שהם במקום הראשון במזרח - הם פשוט משחקים כדורסל מצוין העונה".

רוז עצמו הוחמא מאוד מהדברים של לברון. "אין לי מילים", אמר רוז, "זה חשוב לי מאוד, במיוחד לשמוע את זה משחקן כמוהו, שזכה בתואר במשך שנתיים ברציפות ויוכל לזכות בו בכל שנה. למרות זאת, אני מתמקד כרגע רק בלנצח משחקים".

לגביו באופן אישי, לברון טוען ש"מבחינה סטטיסטית זו אחת השנים הכי טובות שהיו לי, אבל נראה. עקרונית התקשורת שולטת בזה. יש הרבה שחקנים שעשו עבודה טובה העונה. ומקדם יותר חשבתי שנוביצקי ראוי לפרס, עד שהוא נפצע".

רוז מעמיד העונה ממוצעים של 25 נקודות, 7.9 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים. ללברון יש ממוצעים של 26.9 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-6.9 אסיסטים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully