וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "אנשים מרשים לעצמם יותר מדי"

קפטן הנבחרת מגן על פרננדז: "היו בעבר במיוחד ביקורות על זרים". על חזרתו: "הרגשתי שזו הפעם הראשונה ששיחקתי"

נבחרת ישראל יצאה אמנם לפגרה עד המשחק נגד לטביה בחודש יוני, אבל קפטן הנבחרת, יוסי בניון, נשאר בתחושה חיובית בעקבות הניצחונות על לטביה וגאורגיה השבוע, ובעיקר מרוצה מהחזרה שלו למגרשים אחרי חצי שנה של פציעה קשה. "זה לא היה קל, אבל נהניתי מכל רגע", הוא סיפר בראיון לגלי צה"ל. "זה היה כאילו הפעם הראשונה ששיחקתי. השגנו את המטרה וזה הניצחון".

בניון סיפר על התחושות שלו כשנכנס לשחק, ואמר: "ברגע שקמתי להתחמם, הקהל שר את השם שלי ועודד מהרגע הראשון. בכל נגיעה שלי בכדור, הקהל נתן לי הרגשה מדהימה. אפשר רק להודות להם. הקהל דחף אותנו ברגעים שהיינו צריכים אותו".

בניון סיפר גם על התחושות בצ'לסי בעקבות חזרתו, והוסיף: "הרופא היה יומיים בארץ, אבל זה תוכנן מראש בלי קשר לשאלה אם אני אשחק או לא אשחק. בצ'לסי היו מרוצים מאוד, הם אמרו שאם אני אסיים לשחק, הם יהיו מרוצים כי זה חשוב לביטחון שלי. אחרי פציעה ארוכה חשוב לחזור לשחק וצריך להתחיל מתישהו. מהרגע הראשון כיוונתי למשחקים של הנבחרת, ולשמחתי נהניתי מכל רגע, במיוחד לאור הניצחונות".

הקשר גם התייחס למעמדו של פרננדז, אחרי שכבר הספידו את סיכויי הנבחרת לעלות ליורו. "אני מקווה שהלחץ יירד מפרננדז", הודה. "אם לא היו מנצחים, היינו רואים אנשים שמדברים. אני מקווה שנמשיך לנצח 'במקרה' כל משחק, ונעלה 'במקרה' ליורו. יש חוסר פרגון אצל אנשים מסוימים. חבל לדבר עליהם יותר מדי. אנחנו צריכים לחשוב מה הכי טוב לעשות ולנצח משחקים".

על הביקורות כלפי הצרפתי, אמר בניון: "אני חושב שבאופן כללי תמיד היו ביקורות על מאמנים, ובמיוחד על מאמנים זרים. אנשים מרשים לעצמם יותר מדי, אני לא יודע אם יש סיבה מיוחדת. לשמחתנו, לואיס הוא מאמן מספיק חזק ואנחנו השחקנים מאחוריו מהרגע הראשון ועד עכשיו. זה מה שנתן לו את הקרדיט אצל השחקנים, והוא בדרכו מתמודד עם התקשורת. זו הדרך שלו להתמודד, והכי חשוב זה שהאווירה טובה בחדר ההלבשה. זה ייזקף לזכותו".

"כל השנים ביקשנו מגרש יותר ביתי"

בניון התייחס גם לניפויו של ערן זהבי מהסגל ולעונש שספג (עונש הרחקה ממשחק אחד בליגה), ואמר: "ערן זהבי הוא אחד החברים הטובים שלי, הוא בחור מאוד חיובי. ראיתי את העונש והייתי רוצה שזה לא יהיה. העובדה שמרחיקים אותו ממשחק של הפועל תל אביב זה קצת מוגזם. היו יכולים להסתפק בעונש על תנאי. זו פעם ראשונה וזה נעשה מאי הבנה. אני מקווה שהעניין הזה יעבור והשחקנים מחכים לראות אותו כבר במשחק הבא של הנבחרת. כבר דיברתי ואדבר בהמשך כדי שהוא יחזור. אין סיבה שהוא לא יהיה בנבחרת. לואיס אוהב אותו גם כשחקן וגם כבן אדם. נקווה שזה יעבור ושנראה אותו שוב כי הוא שחקן גדול".

לקראת המשחק הבא בקמפיין נגד לטביה בחוץ, אמר בניון: "זה המוקש הכי גדול של הבית ונקווה שננצח אותו". על העובדה שהנבחרת עברה לשחק בבלומפילד, הוסיף: "אני אישית מעדיף לשחק בבלומפילד ולא באיצטדיון רמת גן. האווירה בשני המשחקים האלה הייתה מדהימה לעומת משחקים שהיו ברמת גן שהיו בהם למעלה מ-30 אלף איש. השחקנים צריכים שהקהל ירים אותם גם ברגעים פחות טובים. בזכות הקהל בסופו של דבר ניצחנו. כל השנים ביקשנו שיהיה מגרש יותר ביתי".

לסיום הראיון, בניון התייחס למצבה של צ'לסי, שרחוקה תשע נקודות מיונייטד,ואמר לקראת המשחק בשבת נגד סטוק: "אני מאמין שאני לא אשחק נגד סטוק, נראה לי שזה עוד מוקדם, אבל הכל יכול לקרות. אני חושב שאפשר לסגור את הפער מיונייטד, למרות שזה יהיה קשה. צריך לעשות את המקסימום. הם נוסעים עוד לארסנל למשחק חוץ, ואם נציג יכולת טובה ויהיה לנו קצת מזל, אז הכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully