וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: קים קלייסטרס הודחה ברבע הגמר

אזרנקה הכניעה את הבלגית 3:6, 3:6 ותפגוש בחצי הגמר את זבונרבה. גם דג'וקוביץ' בחצי הגמר אחרי ניצחון על אנדרסון

אחרי שורה זבונרבה העפילה אתמול (רביעי) לחצי גמר טורניר מיאמי, היא המתינה בסבלנות כדי לדעת את מי היא תפגוש בשלב הבא: ויקטוריה אזרנקה או קים קלייסטרס. השתיים נפגשו הלילה ברבע הגמר, והבלגית, שסיימה את דרכה בשמינית גמר אינדיאן וולס, ספגה הדחה כואבת נוספת.

הבלארוסית, שמדורגת 8 בעולם והפסידה בארבעה משחקים (מתוך חמישה) בקריירה שלה מול קלייסטרס, השיגה לא פחות משלוש שבירות במערכה הראשונה וניצחה 3:6. גם במערכה השנייה ההגשות של הבלגית לא ממש איימו על אזרנקה, שהשתלטה על המשחק והשלימה 3:6. בשלב הבא כאמור אזרנקה תפגוש את זבונרבה, שגברה 5:7, 3:6 על אגניישקה רדוואנסקה הפולניה (14) לאחר שעה ו-34 דקות.

אצל הגברים, מארדי פיש האמריקני הצליח בערב לנצח את דויד פרר הספרדי 5:7, 2:6 בדרך לחצי גמר טורניר מיאמי. הניצחון הזה הפך את פיש הוותיק, שמדורג כרגע במקום ה-15 בעולם, לאמריקני המדורג הכי גבוה, ויעבור בדירוג את אנדי רודיק. כזכור, רודיק, שזכה בשנה שעברה בטורניר מיאמי, הודח כבר בסיבוב השני במיאמי לאחר שהפסיד לפאבלו קואבס האורוגוואי.

בשלב הבא האמריקאי יפגוש את נובאק דג'וקוביץ', שממשיך ברצף הניצחונות המרשים שלו, כאשר גם קווין אנדרסון הדרום אפריקאי, שכבר ניצח בעבר את הסרבי לפני שלוש שנים במיאמי, לא הצליח לעשות הפעם רושם. דג'וקוביץ' ניצח 4:6, 2:6 והשאיר את המדורג 40 בעולם בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully