וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת אייאקס התפטרה בגלל יוהאן קרויף

חודש בלבד אחרי שהצטרף כיועץ, כוכב העבר ההולנדי עיצבן את חברי ההנהלה של הקבוצה, שהרימו ידיים: "הוא חשוב מאיתנו"

אין רגע של שקט באייאקס. אחרי שהקבוצה בה עובד יוהאן קרויף כיועץ טכני, התרחקה במחזור האחרון מהצמרת בעקבות הפסד 3:2 לדן האג, החליטה הנהלת הקבוצה להתפטר. ההנהלה, שלא מרוצה מתפקודו של הכוכב האגדי, החליטה לעשות צעד אחורה כאשר יושב ראש הקבוצה, אורי קורונל ושני חברים נוספים הודיעו כי הם עוזבים, אבל יישארו בתפקיד עד אשר יימצאו מחליפים שייכנסו לתפקידם.

כזכור, מצבה הקשה של אייאקס, שזכתה בפעם האחרונה באליפות הליגה ההולנדית רק בעונת 2003/4 גרמה למקבלי ההחלטות במועדון הפאר להחזיר למערכת בחודש פברואר את אגדת הכדורגל ההולנדית, שהצטרף לצוות היועצים המקצועיים בניסיון להחזיר עטרה ליושנה. בכך שב קרויף לעבוד במועדון הראשון שלו. אותם חברי הנהלה הודיעו כי הסיבה להתפטרותם נובעת מחילוקי דעות עם קרויף עצמו, והוסיפו כי קרויף "חשוב יותר מאיתנו".

בשבוע שעבר דן קרויף יחד עם הנהלת הקבוצה, שכוללת גם את שחקני העבר דניס ברגקאמפ ו-וים יונק, לגבי פתרונות אפשריים למועדון, אבל הצוות המורחב התקשה להגיע לכדי החלטה. "המצב הזה, בייחוד על רקע המשך חוסר השקט סביב המועדון, גורם נזק גדול לאייאקס", הוסיף קורונל. "אנחנו לא גדולים יותר מאייאקס, יוהאן קרויף הוא לא עוד אחד. הוא כמו אלוהים כאן, אולי יותר מכך". קרויף עצמו הגיב ואמר: "לאף מועדון זה לא טוב כאשר ההנהלה מתפטרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully