וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: בנטון, קאחסול, סדויטה וקאזאן בפיינל פור

האיטלקים הביסו את גטינגן ויפגשו את הספרדים, שהדיחו את בודיבלניק. מאצ'יי לאמפה להט בניצחון קאזאן על קאזרטה

בנטון טרוויזו, קאחסול סביליה, סדויטה זאגרב וקאזאן הן ארבע הקבוצות שהבטיחו הערב (רביעי) את מקומן בפיינל פור של היורוקאפ, שייערך ב-16-17 באפריל באיטליה. היום הושלמו סדרות רבע הגמר, כאשר קאזאן ניצחה 77:79 את קאזרטה והשלימה ניצחון כפול אחרי 84:90 במשחק הראשון.

במשחק הערב הקבוצה הרוסית הייתה צריכה לשמור על יתרון שש הנקודות, ומאצ'יי לאמפה, אקס מכבי תל אביב היה הלוהט בשורות קאזאן עם 31 נקודות ו-16 ריבאונדים שסידרו את הניצחון. ג'ומיין ג'ונס קלע 23 נקודות אצל קבוצתו של סטפנו סאקריפאנטי.

בחצי גמר היורוקאפ תפגוש קאזאן את סדויטה זאגרב, ששיחקה עם גלבוע/גליל בשלב הבתים. שחקניו של אלכסדר פטרוביץ' השלימו גם הם ניצחון כפול על אסטודיאנטס אחרי שניצחו בחוץ 72:81, כשהבולט ביותר היה ברייסי רייט (24 נקודות).

קאחסול סביליה, שהדיחה את הפועל ירושלים מהמפעל, הפסידה הערב 80:77 לבודיבלניק האוקראינית, אבל הניצחון הענק שלה מהמשחק הראשון (49:67) סידר לה את המקום בפיינל פור. חמישה שחקנים קלעו בדאבל פיגר אצל האוקראינים, בעוד אצל קחאסול הגארד צ'מי אורטסון (15 נקודות) היה הקלעי המוביל.

הספרדים יפגשו את בנטון טרוויזו, שתיהנה מהקהל הביתי בפיינל פור. במשחקם ברבע הגמר האיטלקים הביסו 62:84 את גטינגן הגרמנית אחרי 66:66 במשחק הראשון. האיטלקים נהנו מיכולת נהדרת של דווין סמית', שקלע 22 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully