וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הדרך לברצלונה?

ניצחון נוסף של מכבי תל אביב יספיק לה כדי להעפיל לפיינל פור, אבל היא תצטרך לנצח פעם נוספת את קאחה לבוראל, שתנסה לכפות משחק חמישי מכריע. כל ההימורים לקראת ההתמודדות

משחקים 64-69: מכבי תל אביב – קאחה לבוראל

64: מכבי תל אביב – קאחה לבוראל (8+)

מכבי תל אביב הסתדרה מצוין ללא דורון פרקינס, וההתלהבות שלה עם האנרגיות הרבות שהיא צברה אחרי יציאתו, עזרו לה לדרוס את אלופת ספרד, שהגיעה עייפה ורק רצתה לסיים את הסיוט במחצית השנייה. הפעם הסיפור הולך להיות מעט שונה, וגם אם הצהובים ינצחו, זה בוודאי יהיה בהפרש של מעל שמונה נקודות. ההימור: 1 (1.80)

66: אנדר/אובר נקודות (154)

המשחק הקודם הגיע לסקור של 141 נקודות, אבל הפעם אפשר להאמין שהספרדים יהיו מדויקים יותר באחוזים שלהם ועשויים להגיע לסקור גבוה יותר. כמה גבוה? אנחנו מאמינים שהקבוצות יעברו את רף 154 הנקודות. ההימור: 2 (1.75)

67: אנדר/אובר שלשות (15)

שאלת השאלות היא עד כמה קאחה תהיה מדויקת מחוץ לקשת? האם כמו במשחק הראשון, שבמהלכו היא צלפה פעם אחר פעם? או כמו ביתר המשחקים בסדרה, שבהם הרף היה נמוך יותר? מכבי תל אביב צלפה 11 שלשות במשחק האחרון ואילו קאחה הסתפקה בחמש. אנחנו מעריכים שהפעם נקבל מנה נמוכה יותר. ההימור: 1 (1.80)

68: ג'רמי פארגו – מירזה טלטוביץ' (1+)

פארגו יודע שהאחריות עליו גוברת כשדורון פרקינס לא בסביבה, אבל נראה שהוא יישאב בעיקר לעבודות הגנה. לעומתו, טלטוביץ' הוא המנוע של קאחה לבוראל, וכשהוא טוב, בדרך כלל הקבוצה שלו משחקת טוב. במשחק האחרון הבוסני קלע 14 נקודות לעומת פארגו שלהט עם 23, אבל נראה שבמשחק הזה ידו של טלטוביץ' תהיה על העליונה. ההימור: 2 (1.85)

69: אנדר/אובר נקודות (12) דייויד בלו

מכבי תל אביב בונה על הידית של בלו, אבל לשחקנה של מכבי תל אביב, שקלע 16 נקודות במשחק האחרון, יש גם נטייה להיעלם בחלק מהמשחקים. בלו יודע שהוא חייב לבוא לידי ביטוי כמו במשחק האחרון, ואנחנו מעריכים שזה יקרה. ההימור: 2 (1.75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully