וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מ.כ. הבקעה יסיימו במקום השני

מחזור אחד לסיום, שחקניו של אבי אשכנזי הביסו את אליצור רמלה 71:84 במשחק השלמה בזכות תצוגה מצוינת של דילייני

מחזור אחד בלבד לסיום העונה הסדירה, מ.כ. הבקעה החזירה לעצמה מעט את הביטחון לקראת תחילת שלב הפלייאוף. הקבוצה של אבי אשכנזי ניצחה 71:84 את אליצור רמלה במשחק ההשלמה מהמחזור ה-25 ותסיים את העונה במקום השני אחרי שפתחה פער של שתי נקודות מאליצור יבנה השלישית.

הבקעה, שהגיעה למשחק אחרי הפסד במשחק האחרון מול הפועל עפולה, שיחקה רע מאוד בפתיחה, בעוד רמלה של חנן הירשוביץ', שאימן בתחילת העונה את הבקעה, ברחה ל-6:21 שתי דקות לסיום הרבע הראשון. פול דילייני אושש את התקפת המארחים, ובסופו של דבר הבקעה צמצמה ל-23:15 אחרי עשר דקות. שחקניו של אשכנזי המשיכו לקזז את הפער ועלו ליתרון לראשונה במשחק 50 שניות לסיום כאשר נעם מטלון קבע את תוצאת המחצית 36:37.

הרבע השלישי היה ביתרונה של הבקעה, ויחזקאל סקוורר הוריד את קבוצתו ליתרון חמש (55:60) בסיום הרבע השלישי. הבריחה הגדולה במשחק הגיעה בעשר הדקות האחרונות, שהפכו מהר מאוד לגארבג' טיים, כשאפילו אור שאלתיאל נכנס לעניינים והספיק לצלוף שלשה. בעקבות ההפסד, רמלה ממשיכה להסתבך בתחתית וספגה הפסד שני רצוף אחרי שנוצחה בשבוע שעבר על ידי הפועל תל אביב.

פול דילייני סיים משחק מצוין עם 29 נקודות לבקעה, סטפון ברדפורד הוסיף 17 נקודות ותשעה ריבאונדים, נעם מטלון קלע 13 ומוטי מוסקוביץ' הוסיף תשע נקודות ושבעה ריבאונדים. הקלעי המוביל של רמלה היה דייויד פאריס, שסיים עם 21 נקודות, אבי סוכר הוסיף 15 וקינה יאנג ודרור דוידי הוסיפו 13 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully