וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד מאור הורחק ממשחק אחד בפועל

מאמן מכבי ראשון לציון, שהועמד לדין בשל התנהגותו בדרבי, יחמיץ את המשחק האחרון בפלייאוף העליון נגד מכבי תל אביב

בית הדין של איגוד הכדוריד החליט להרחיק את מאמן מכבי ראשון לציון, גלעד מאור, ממשחק אחד בפועל ומשני משחקים נוספים על תנאי, זאת בשל אירועי הדרבי האחרון. כזכור, סמוך לסיום המשחק הטעון שנערך לפני תשעה ימים (29:29) הורחק מאור מהמשחק. משקיף המשחק, דוד בוקר, טען כי מאור דחף אותו, מה שהביא להעמדתו לדין.

מיד לאחר המשחק מאור הנסער השתולל בחדר ההלבשה, אבל הכחיש כי פגע במשקיף ולא הבין מדוע הורחק. מאור ניגש למזכירות להתלונן כי חפץ נזרק לעברו מכיוון יציע אוהדי הפועל, ואמר: "זו שערוריה, זו שחיתות. המזכירות צריכה לשמור עליי ולא להוציא לי אדום", אמר לסובבים. "המשקיף היה צריך לעצור את המשחק כי זרקו עליי חפץ חד. מה אני מחפש לדפוק את הקבוצה שלי 10 שניות לסיום? אני ניהלתי עשרות משחק פלייאוף בשיא קור הרוח. כשזורקים עליי משהו אני חושב על המשפחה שלי. אני בא פה ליהנות, זה ספורט. למה אתם שותקים על זה?".

בכל מקרה, מכבי ראשון לציון תצטרך להסתדר בלעדיו במחזור האחרון של הפלייאוף העליון לקראת משחקם של הצהובים ביום שישי (17:00) נגד מכבי תל אביב בבית מכבי, כששחר הבר ידריך את הקבוצה. מכבי ראשון לציון מדורגת ראשונה ותנסה לשמור על יתרון הביתיות לקראת סדרת חצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully