וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עתרה לבית המשפט המחוזי בעניין אוטר

אחרי שנדחו על ידי בית הדין של איגוד הכדורסל, האדומים פנו לבית המשפט כדי שיאפשר את החלפת הזר שגמר את העונה

הפועל תל אביב מסרבת להרים ידיים. אחרי שפנתה לנשיאות בית הדין העליון של איגוד הכדורסל בבקשה לקיים דיון נוסף בהחלטה שלא לאפשר לה להחתים שחקן זר, ונדחתה, האדומים פנו כעת גם לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות עו"ד יגאל ארנון וביקשו את התערבותו כדי שיוכלו להחליף את אדריאן אוטר, שנפצע לפני מספר שבועות וגמר את העונה.

"על פי תקנון משחקי האליפות של איגוד הכדורסל, הוא התקנון הרלוונטי לעניין זה, רשאית קבוצה הרשומה בליגה הלאומית בכדורסל להחליף שחקן זר בשחקן זר אחר פעמיים בכל עונה, וזאת עד חמישה מחזורים לפני סיום הליגה הסדירה", נכתב בעתירה. "ביחס לשחקן זר פצוע, קובע התקנון כי גם שחקן זה ניתן להחלפה על ידי שחקן זר מחליף וגם זאת עד חמישה מחזורים לפני סיום הליגה הסדירה. יצוין כי איגוד הכדורסל קבע כי המועד האחרון בעונה זו להחלפת זרים על פי התקנון הוא יום 8.3.11, הוא יום הפציעה האמור של מר אוטר".

בעתירה מציינים בהפועל כי הקבוצה מיהרה לפנות יום למחרת המשחק נגד מ.כ. הבקעה ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל בבקשה לאפשר לה להחליף את אוטר, אך הבקשה הזו נדחתה, וכעת הם מבקשים את התערבותו של בית המשפט המחוזי. "פציעתו של שחקן זר, אחד מתוך שניים בלבד, ועוד של שחקן מפתח כמו אוטר, הינה בעלת השלכות משמעותיות ביותר על המבקשת, עד כדי פגיעה אנושה בסיכוייה של המבקשת להעפיל לליגה הבכירה יותר, היא ליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully