וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איוניר רוצה להחזיר את כחלון בעונה הבאה

30.3.2011 / 19:11

הקשר, שמוערך על ידי מאמן הצהובים, צפוי לחזור לקבוצה ולקבל הזדמנות נוספת. עימות פיזי בין מדוניאנין וסידיבה באימון

לא שקט במכבי תל אביב. כנראה שהתוצאות המאכזבות בתקופה האחרונה מתחילות לבוא לידי ביטוי גם בקבוצה. במהלך אימון הערב (רביעי) התרחשה תקרית בין הקשר האריס מדוניאנין ובין ג'יבריל סידיבה, כאשר גליץ' של האחרון לרגלי הבוסני באחד המשחקונים הפנימיים הוביל להתלהטות יצרים בין השניים שהחליפו מספר מילים ודחיפות, כאשר השחקנים הפרידו בין הניצים. השניים המשיכו את העימות והחלפת המילים ביניהם גם לאחר סיום האימון. שרן ייני החולה צפוי לחזור מחר לאימונים.

תמיר כחלון, קשרה המושאל של מכבי תל אביב המשחק העונה בשרלרואה הבלגית, יחזור בעונה הבאה לסגל הצהובים ולא יושאל לעונה נוספת. בצוות המקצועי בקרית שלום כבר הוחלט כי כחלון, שגדל במועדון, מחזיק בחוזה בקבוצה גם לעונה הבאה ונמנה על רשימת המושאלים הארוכה של מכבי, ילבש בעונה הבאה שוב את מדי הקבוצה.

המאמן מוטי איוניר מעריך מאוד את הקשר, שהושאל רשמית לקבוצה הבלגית יומיים לפני שהתמנה איוניר לתפקיד המאמן במקומו של אבי נמני שפוטר. גורם בסביבתו של המאמן סיפר כי אם איוניר היה מגיע למכבי כמה ימים קודם לכם, הוא היה משאיר את כחלון בסגל גם בעונה הנוכחית.

בתוך כך, המשיכו הצהובים בהכנות לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבת בבלומפילד. בקבוצה מקווים לקטוע רצף מביך של שתי תבוסות ולחזור למסלול הניצחונות כדי להיכנס למשחקי הפלייאוף עם מספיק נקודות שיבטיחו לפחות את המקום השלישי ועמו הכרטיס לאירופה. המאמן איוניר יחסר בשבת את הקשר מאור בוזגלו, שהשלים 90 דקות בניצחון הנבחרת נגד גאורגיה. כזכור, בוזגלו ירצה עונש השעייה שספג בוועדת המשמעת הפנימית לפני כשבוע, בגין התקרית במחצית המשחק נגד מכבי נתניה במחזור שעבר.

לעומת בוזגלו, אלירן עטר וסאבו פאביצ'ביץ' צפויים לחזור להרכב לאחר שסיימו לרצות עונש הרחקה בגין צהובים. לאיוניר יש מספר התלבטויות בנוגע להרכב, בעיקר בתפקיד המגן השמאלי, עמדת הקשר האחורי וכן איוש עמדות ההתקפה. יואב זיו תורגל בעמדת המגן הימני ואורי כהן בעמדת המגן השמאלי כאשר אלירן ג'ורג', מונס דאבור ורועי קהת שבו להתאמן עם קבוצת הנוער. בקישור האחורי צפוי ריף פרץ הצעיר לקבל את חולצת ההרכב לאחר שבמחזור הקודם תופקד כבלם. פרץ עשוי לפתוח הפעם במרכז המגרש כאשר לצידו יתופקדו גל אלברמן או ג'יבריל סידיבה.

מי שמגביר מאוד את קצב האימונים שלו לאחרונה הוא הבלם הברזילאי ניבאלדו, שהחלים כמעט לחלוטין ומתאמן באופן מלא. ניבאלדו אף ביקש השבוע מהצוות המקצועי ליטול חלק במשחק נגד הזהובים בשבת וטען כי הוא חש בטוב. יחד עם זאת במכבי לא ימהרו להחזירו כדי לא לסכנו ולגרום חלילה לפציעה חוזרת ברצועת הברך שכבר נפגעה העונה פעמיים וגרמה לברזילאי להחמיץ העונה משחקים רבים.

עדכון ראשון: 17:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully