וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורי סל למען הקהילה

30.3.2011 / 13:48

מנהלת ליגת העל, בשיתוף סלבריטאים רבים, יחנכו תערוכה במהלכם יועצבו כדורי סל שימכרו למען כספים לקהילה

מנהלת ליגת העל בכדורסל בשיתוף עם מפעל הפיס משיקים בימים אלו תערוכת אמנות ייחודית של כדורי סל מעוצבים אשר כל הכנסותיה למען הקהילה. במסגרת התערוכה יעצבו 30 אנשי ציבור, מובילי דעת קהל ובהם אמנים, ספורטאים ואנשי עסקים בולטים בישראל כדורי סל אמנותיים. כל אחד ממשתתפי הפרויקט יעצב כדורסל אמנותי בהשראה אישית וייחודית לו. הכדורים המעוצבים יוצגו לראשונה בתערוכה חגיגית בערב הגאלה לקראת הפיינל פור של הליגה שייערך ב-19 במאי.

בין המעצבים המשתתפים בפרוייקט: רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו, יואל שליט בשם משפחת שליט, שרת התרבות והספורט לימור לבנת, חברת הכנסת רונית תירוש, בר רפאלי, זוכה "האח הגדול" ג'קי מנחם, עמרי כספי, מיקי ברקוביץ', עודד קטש, שי אגסי, מלכת היופי הטרייה אלה רן, כוכבי "ארץ נהדרת" ורבים אחרים אשר נרתמו לפרויקט המבורך.

"לראשונה מתגייסת מנהלת הליגה בשיתוף עם מפעל הפיס ובעזרתם המכובדת והנדיבה של אנשי ציבור מובילים, לחבר את אמנות הכדורסל עם תרומה למען הקהילה", סיפר על הפרויקט יו"ר מנהלת הליגה אבנר קופל. "אנו מצפים כי כישרונם ותדמיתם של המשתתפים החל מהגברת הראשונה שרה נתניהו, דרך משפחת שליט, שרת התרבות והספורט לימור לבנת ושאר המשתתפים יאפשרו לעמותות ילדים ועמותות נוספות לתת קצת יותר. התערוכה תהיה פתוחה לכלל הציבור ותאפשר לו ליהנות הן מהשילוב של כדורסל ואומנות ובסופו של יום כתרומה לקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully